Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość furmanka8989898989

ważne pytanie o umowę śmieciową

Polecane posty

Gość furmanka8989898989

witam. mam pytanie odnośnie umowy o pracę. Pracuję na umowę zlecenie już pół roku i pracodawca co miesiąc obiecuje mi umowę o pracę, pracuję po 97 h tygodniowo za najniższą krajową, ale jednak na więcej niż cały etat. Gdybym jednak chciała pójść do inspekcji pracy i "naskarżyć" na pracodawcę to czy ja tez poniosłabym tego karę??? no bo w sumie też nielegalnie pracuje, bo w umowie mam 100 zł a zarabiam więcej... nie wie ktoś jak to jest ??

Gość czasami.
niestety nic nie zdziałasz bo umowa zlecenie to umowa cywilno-prawna a nie kodeksu pracy

Gość furmanka8989898989
no dobra, ale pracodawca jednak okłamuje ZUS i US bo nie płaci za mnie... ale nie znam się...

Gość furmanka8989898989
...

Gość procenty i promile
oboje okłamujecie zarówno US jak i ZUS. Masz świadomość tego , więc teoretycznie kodeks cywilne też cię muśnie...

Gość To ja napiszę
Nie można mieć co miesiac umowy zlecenia na ta sama pracę,to po pierwsze,po drugie pracodawca zapłaci karę,ty nie poniesiesz żadnych konsekwencji .

Gość furmanka8989898989
ja mam jedną umowę zlecenie od stycznia.... która sie nie zmienia... nie podpisywałam innej..ciągle jadę na tej samej tylko nie ma w niej wpisanej daty do kiedy...

Gość To ja napiszę
procenty i promile oboje okłamujecie zarówno US jak i ZUS. Masz świadomość tego , więc teoretycznie kodeks cywilne też cię muśnie... Przestań pisac bzdury nie ona tworzy umowę .