Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ptaszorrek

czy jest tu ktos kto pracuje jako rekruter?

Polecane posty

Gość ptaszorrek

to jest zajmuje sie wyborem osob ktore zostana zatrudnione Na co patrzycie przy wyborze kandydata w czasach,gdy ludzie maja bardzo podobne kwalifikacje? Czy jesli nie mam za bardzo doświadczenia,to moge pokazac,ze mam jakies inne atuty (mam dobre studia na najlepszej polskiej uczelni,to jednak dzis nic nie znaczy) ?czy to nie ma znaczenia i liczy sie kto ma wiecej doswiadczenia? Mam za soba wylacznie 2 rozmowy kwalifikacyjne i nie mam pojecia czemu mnie nie wybrali,to nie byly stanowiska z duzymi wymaganiami.

Gość inzynier serwisowy//zablok
Liczy się doświadczenie a nie studia. Studia to się liczą do pracy naukowej. jak mówiłem idźcie na zaoczne to sie śmialiście. Ja po zaocznych nie narzekam.

Gość mmlena07
osobowość, ktoś inny wzbudził większą sympatię, wydał się bardziej odpowiedni na to stanowisko. Trzeba dobry, fajny kontakt nawiązać z rekruterem.

Gość mmlena07
osobowość decyduje, gdy dwoje lub więcej kandydatów ma podobne doświadczenie i wykształcenie

Gość mmlena07
mojego znajomego właśnie nie przyjęli do jednej pracy dlatego, że stwierdzili, że nie będzie pasować do zespołu (a jest programistą, więc wydawać by się mogło, że osobowość nie ma tutaj znaczenia)

Gość inzynier serwisowy//zablok
osobowość liczy się do zespołu A WIĘC WŁAŚNIE SZCZEGULNIE NA PROGRAMISTĘ architekta, osobę nadzorującą i tu nie ma nic dziwnego. Każda lepsza firma rektutująca programistów ma psychologa.

Gość ptaszorrek
i jakich cech osobowosci ten psycholog poszukuje?

Gość mmlena07