Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość lilaaaaaaa

allegro...help

Polecane posty

Gość lilaaaaaaa

Wczoraj zamówiłam przez allegro słowniki branżowe potrzebne mi do pracy, na kwotę ok 270 zł. Zanim kliknęłam 'kup teraz' wysłałam maila do sprzedawcy, że zalezy mi na odbiorze osobistym w moim mieście i ważne dla mnie aby odebrać je najpóźniej w sobotę. Dostałam odpowiedź,że nie ma problemu, bo słownik są na stanie i tylko musi wysłać maila do koleżanki z moimi danymi. Zakupiłam, zapłaciłam(PayU) wysłałam maila ponownie, że w taki razie odbiorę w sobotę tuż po 10. Odpowiedzi już nie dostałam. Dziś zadzwoniłam do Sprzedającego, powiedziano mi, ze tego pana nie ma, ale ze jezeli slowniki sa w Łodzi to mogę jechać odebrać. Podano mi jeszcze nr tel do tej księgarni. Zadzwoniłam, pani kazala przyjechać. Pojechałam - a ona mówi, że nie wyda mi słowników, bo nie dostała z Warszawy potwierdzenia, że może i że mam się zgłosić we wtorek. Wkurzyłam sie. W poniedziałek wyjeżdzam i nie mam jak odebrać tych słowników. Poza tym nie uśmiecha mi znów jezdzic do księgarni tylko dlatego, że oni maja bałagan. Co zrobić? Mogę zrezygnować z zakupu i poprosić o zwrot pieniędzy ? Albo poprosić o wysyłkę na ich koszt? Może ktoś doradzi!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do autorki tego tematu
po co wpłacałas kase? trzeba bylo zaplacic przy odbiorze nie dziwne, ze teraz maja cie w dupie i beda cie tak zbywac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lilaaaaaaa
Mogłam, ale wpłaciłam od razu. Temat dotyczy co radzicie zrobić teraz, a nie co mogłam zrobić!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość trzeba być przygotowanym na
taką ewentualność. Juz ja znam tą szajkę od podszewki. Mogę Ci jakoś pomóc? Jestem z Łodzi też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość znam to przeciez znam aż
zwrotu kasy nie dostaniesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość trzeba być przygotowanym na
pieniędzy Ci nie oddadzą,bo wszystko jest zgodne z umową. zawaliły tzw.sprawy techniczne,ze tak powiem. w zasadzie sprawa poległa przez ta kobyłę w księgarni. ja jak załatwiam najprostsze z pozoru sprawy to też zawsze napotykam na jakies trudności z ich strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lilaaaaaaa
a przez ciekawość czemu ? zaznaczałam wyraźnie dwa razy, że zalezy mi na odbiorze w sobotę.. nie dotrzymali warunków umowy! trzeba być przygotowanym na -- > dziękuję bardzo 🌼 mam nadzięję, że jakoś to uda się rozwiązać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lilaaaaaaa
trzeba być przygotowanym na -- . to co zrobić, mogę prosić o wysyłkę na ich koszt.. ? Koszty wysyłki nie są wielkie, ale chodzi o zasady!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lilaaaaaaa
W mojej firmie by to nie przeszło. U nas by poruszono niebo i ziemie,żeby sprawę wyjaśnić od razu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Problem...problem
ja bym na Twoim miejscu ubiegała sie o zwrot kasy, umowa ustna jest też rodzajem umowy, skoro wyjeżdżasz to podejrzewam,,że po powrocie nie będa Ci one w ogóle potrzebne, dobrze myslę? czy sie mylę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lilaaaaaaa
Później też się przydadzą, ale dlatego zamawiałam je teraz, żeby mieć przede wszystkim na wyjazd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Problem...problem
wiesz... skoro już opłacilaś to poproś o darmowa wysyłkę,w ramach obustronnej satysfakcji z transakcji:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lilaaaaaaa
właśnie mam zamiar tak zrobić...ale obawiam się,że mogą się nie zgodzić... wiesz nie chodzi mi o te kilka zł za wysyłkę, ale o zasady i traktowanie klienta... zwłaszcza, że uprzedzałam, prosiłam, wysyłałam maile i dziś dzwoniłam!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Problem...problem
myślę, że pójdą na to, sama też miałam kilka różnych sytuacji związanych z allegro i zawsze pozytywnie dla mnie się to rozstrzygnęło:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lilaaaaaaa
No zobaczymy jak się zachowają :) dziękuję za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×