Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ona_7890

MAM WYBÓR PORÓD NATURLANY LUB CESARKA, CO WYBRAĆ??

Polecane posty

Gość ona_7890

Witam. Po wczorajszej wizycie lekarz powiedział ze dzidzia jest dosc duza i jelsi chodzi o niego to moge miec wybor czy chce rodzic naturalnie czy przez cc. Pomózcie mi podjąć decyzję, jestem pierwszy raz w ciąży i wiecie jak to jets jestem ZIELONA :( , wiem ze ten temat nie raz byl wlakowany ale chcialabym tylko wiedziec do czego jeden i drugi bol jest porownywalny i i co jest lepsze dla dziecka no i dla mnie (choc dziecko jest wazniesze ja sie moge pomeczyc)

jezeli nie ma zadnych przeciwskazan to naturalnie, ktory to tc ? ja jestem w 16 tc i chce rodzic normalnie, oczywiscie jezeli wszystko bedzie w pozadku :)

Gość przeszłam dwa porody na raz
Dla dziecka lepsza cesarka - rodzisz godzine, bo tyle trwa operacja. Bólu nie czujesz w trakcie, ale ok 2 tygodni dochodzi się do siebie, boli rana. Odnośnie naturalnego, ja męczyłam się 10 godzin (skończyłam na cesarce) miałam okropne skurcze, nie wiem jak jest z nacinaniem. Gdybym ja miała wybrać, wolę cc, aczkolwiek żałuję, że nie udało mi się urodzić siłami natury...

Gość mama dwóch pannic 213413