Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Z Kokardą

Kto płaci za przesyłkę ALLEGRO

Polecane posty

Jeśli przysłano mi rzecz innego koloru niż zamówiłam? Rozumiem że za przesyłkę zwrotną będę musiała ja zapłacić, ale za przesyłkę rzeczy tym razem w dobrym kolorze tez ja czy sprzedawca powinien?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wydaje mi się że za obie
przesylki powinien zaplaciś sprzedający bo to jego pomylka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mamuśka2012wrzesień
Poczytaj w regulaminie ALLEGRO, wydaje mi się, że powinien sprzedawca pokryć koszty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wydaje mi się że za obie
napisz lub zadzwoń do sprzedawcy i to z nim ustal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość autorko ..
przesyłkę zwrotną płacisz Ty ale przesłanie drugi raz tego towaru w innym kolorze powinien pokryć sprzedający.Kilka razy kupowałam na allegro i własnie tak to się odbywało ale sa też tacy ludzie co zwracają kasę za to ,że musiałaś odesłac bo to z ich winy było.Wszystko zależy od człowiek :) Zapytaj się sprzedawcy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tgniotgjj
nieprawda! Allwgro mówi, ze w wypadku niezgodności towaru z opisem koszty pokrywa sprzedający dlaczego ona ma płacić skoro nie zawiniła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wydaje mi się że za obie
dokladnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Usiłuję sie zapytać ale telefonu nie odbierają i na maile nie odpisują. I nie wiem czy sama mam odesłać czy czekać na odzew. W sumie wiele razy kupowałam na allegro i zawsze wszystko było ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bleeeeeejsjsjskj
regulamin allegro ma się nijak do regulaminu tego który sobie sprzedawca sam "stworzył" a wy tępe dzidy jak nie wiecie to nie wprowadzajcie w błąd! Pytanie czy kupujesz od zarejestrowanego sprzedawcy czy od osoby prywatnej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sprzedawca ma sklep na allegro, sprzedanych 5000 produktów i kurde teraz widzę że 200 negatywów :o, ale nikt nie skarży sie na to o co mi chodzi tylko że np gwarancja krótsza itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bleeeeeejsjsjskj
bo jak kupujesz od osoby prywatnej i ma coś takiego na stronie"o mnie": "W zwiazku z przepisami Unii Europejskiej od (01.08.03) o zakupie towaru od osób prywatnych przedmioty wystawione na aukcjach nie podlegaja : gwarancji, rękojmi lub zwrotowi po dokonaniu transakcji" Zgodnie z prawem EU brak takiej informacji oznacza, że sprzedawca jako osoba prywatna zobowiazany jest do rocznej gwarancji na sprzedany towar - nowy lub używany. to zapomnij ze możesz zwrócić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bleeeeeejsjsjskj
i udało mi sie własnie znaleźć to o czym pisałam : cytat Reklamacje, zwroty lub wymiana towaru Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów, Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od daty zakupy bez podania przyczyny- towar musi być kompletny, nie może być uszkodzony ani używany. Koszt odesłania zwracanego towaru bez podania przyczyny ponosi Klient. modneurwisy_pl nie przyjmuje paczek za pobraniem, pieniądze za zwrócony towar są przelewane na konto bankowe Klienta. modneurwisy_pl nie zwraca kosztów dostawy zamówionego towaru. Klient ma także prawo do wymiany zakupionego towaru w ciągu 10 dni od daty zakupu. Przesyłka na wymianę powinna zawierać fakturę lub paragon fiskalny, oraz pisemną, dokładną informację na jaki towar ma nastąpić wymiana . Towar wymieniany musi być kompletny, nie może być uszkodzony ani używany. Koszt odesłania i wysłania wymienianego towaru ponosi Klient. a tutaj jest strona tego sprzedawcy gdzie macie czarno na białym ŻE NIE REGULAMIN ALLEGRO RZĄDZI A SPRZEDAWCY !! WARTO PRZECZYTAĆ : http://allegro.pl/my_page.php?uid=22313853

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No tak, ale to co innego jesli kupię sobie bluzkę S i okaże sie za mała i chcę wymienic, a co innego jeśli zamówię S a przyślą L :o w moim przypadku zwracam towar nie z mojej winy i nie bardzo podoba mi sie to że miałabym płacić za czyjś błąd :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zdecydowanie sprzedajacy
bo dlaczego ty niby masz placić jeśli to nie ty zawinilas? Ja bym nie odsylala na ich koszt bo pewnie paczki nie odbiora tylko próbowala sie kontaktowac z nimi aż do skutku a jeśli sie nie uda to jednak negatyw Ci zostal i rzecz w innym kolorze bo skzoda odsylać i placić za to jak oni nie odbiorą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ok będę próbować, ale mam tylko 10 dni na odesłanie i wkurzam sie że olewają maile i telefony tak samo :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 dni na odesłanie to zupełnie co innego - to ZWROT a ty chcesz REKLAMOWAĆ. Jak reklamujesz, to sprzedawca zwraca ci koszt odesłania. Na 100% tak jest. Sprzedawca musi pokryć ten koszt, jeśli się nie zgodzi, to strzel negatywa, bo jak odeślesz bez porozumienia to ci nie odbierze. Potem zostaje tylko sąd sprawa cywilna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jaaaaaaaak
ja dwa razy dostałam nie to co zamawiałam. Raz kieckę w innym kolorze raz nie te talerze i za każdym razem za przesyłkę i zwrotną i tą z właściwą rzeczą płacił sprzedajacy. To nie moja wina, ze ktoś się pomylił i nie płacę za zwrot. Pisałam grzecznie maila, że jest nie to co chciałam i na drugi dzien był kurier i zabierał tą rzecz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość trolom dziekujemy
W zwiazku z przepisami Unii Europejskiej od (01.08.03) o zakupie towaru od osób prywatnych przedmioty wystawione na aukcjach nie podlegaja : gwarancji, rękojmi lub zwrotowi po dokonaniu transakcji bzdura! nie ma czegos takiego! Regulamin Allegro jest nadrzędny nawet jesli na stronie o mnie zawrzesz jakiśzapis z dupy to nie ma on mocy prawnej!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×