Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kajapidfdsfds

Czy moge to napisac w CV ???

Polecane posty

Gość kajapidfdsfds

Pracowałam 3 miesiące jako młodszy referent w dziale księgowości czy moge napisac w CV ze -pomagałam w naliczaniu wynagrodzen pracowniczych -pomoc w przygotowywaniu rozliczen z ZUS -em Jak ująć w CV ze np opłacałam wszelkie faktury, czy wypisywałam delegacje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kajapidfdsfds
i jak przeprowadzałam inwentaryzacje - jak to napisac w CV?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie-"pomagałam w..."tylko-"naliczałam"; nie- "pomoc w przygotowaniu" tylko -"przygotowywanie". Do tego- "rozliczanie faktur' i "rozliczanie delegacji służbowych". I wymyśl coś jeszcze w tym stylu. Chwal się! Za Ciebie nikt tego nie zrobi!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kajapidfdsfds
dziękuje za pomoc:) jednak ja tylko pomagałam i boje się ze jesli dostane prace to wyjdzie ze sama dobrze nie umiem tego zrobic:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To się będziesz martwić, jak już dostaniesz pracę. I napewno sobie poradzisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość klkkjhkhkhkkh
tia, myslisz ze na rozmowie tego nie zweryfikują? nie w pracy tylko na rozmowie więc sie tak nie rozpędzaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×