Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Balladynyy i Alinyy

Nie znam na rzeczach, którymi on się interesuje

Polecane posty

Gość Balladynyy i Alinyy

Nie siedzę w klimatach muzyki elektronicznej, nie znam się na jeżdżeniu na deskorolce, czytam zupełnie inne książki, nie jeżdzę na OFF Festival. Mam inne zainteresowania i nie zamierzam tego zmieniać. Problem w tym, że on chce, żebym podzielała jego zainteresowania i gusta, mam się znać na wykonawcach, których lubi itp., bo inaczej się śmieje, że "jak mogę tego nie znać", więc tak się zastanawiam czy osoby z tak różnych światów mogą być razem szcześliwe na dłuższą metę?

Gość Balladynyy i Alinyy
Czy wasi partnerzy też wymagają od was podobnych upodobań czy akceptują waszą odmienność?

Gość dissolved girl
Szczerze mówiąc, to nigdy nie byłam z kimś skrajnie innym niż ja... a macie jakieś wspólne zainteresowania? Jak spędzacie razem czas?

Gość Grubi90
Ja nie podzielałam prawie żadnych zainteresowan mojego chłopaka, jedynie muzyki słuchalismy tej samej :p Niektórymi rzeczami mnie zaraził, ale nigdy nic nie narzucał.

Gość Balladynyy i Alinyy
Są pewne cechy wspólne, np. obydwoje często chodzimy do teatru, lubimy też podobne filmy, obydwoje interesujemy się też historią, o czym gadamy godzinami, lubimy też wspólnie chodzić po górach. I studia - ten sam kierunek:) Wszystko byłoby okey, gdyby nie to jego wymądrzanie. Czy muszę się znać na wszystkim o czym mówi?

Gość Balladynyy i Alinyy
Zarażanie oczywiście jest wskazane, choć nie oznacza to, że mam zachwycać się nad wszystkim co on lubi. Mam prawo nie lubić elektronicznych brzmień. Momentami denerwuje mnie to jego narzucanie.

Gość awangardowy ptanio
tez sie powymadrzaj, na temat ktorego on nie ogarnia

Gość Balladynyy i Alinyy