Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Malgoska_

Pracujecie w biurach w UK ?

Polecane posty

Gość Malgoska_

Kto z was pracuje w biurze, gdzie i ile zarabiacie? Czy tylko ja mam wrazenie ze nam nie chca placic wiecej jak lekko ponad 20000 rocznie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zalezy w jakim biurze pracujesz i jakim specjalista jestes.. samo biurko nie zapewnia wysokich zarobkow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jesienne smaki
pracuje w biurze, w korporacji w zawodzie zarabiam ok 25 tys, z nadgodzinami lekko 30 tys bo podwojnie platne mam 27 lat:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jfjcjcjc
Ja zarabiam 27 tys rocznie w Londynie. W sumie to nie jest duzo, ale pracuje tam od niedawna i dopiero mialam jedna podwyzke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie way daje mi sie zeby placili mi mniej ze wzgedu na moja narodowosc, za 8 dni pracy w miesiacu zarabiam 600, wiec nie tak zle, biorac pod uwage coroczny bonus, prywatna opieke zdrowotna, dentystyczna I mnostwo innych bonusow. Kolezanka, rowniez polka zarabia wiecej,ale jest w tez firmie prawie 13 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość munikan
pracuje w biurze, bardzo latwa praca i przyjemna i zarabiam 25tys podstawy plus bonusy, znizki firmowe i nadgodziny,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jak sie zalapac na taka prace
wymagany typing - tak to sie pisze ;-) programy excel word

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bushey
Wyprowadzam sie I pilnie pozbywam rzeczy mam do sprzedania ya io naroznik skorzany,dwa fotele (Prawie nowe,niedawno kupilam), STOL drewniany niski z szufladami, stol drewniany skladany z krzeslami, kosiarke z trymerem do trawy, sloiczki na kawe itp dwa zestawy,lodowke,kuchenke elektryczna,okap,koszyki z trawy I million innych domowych rzeczy.... Mam rowniez samochod Volkswagen caddy niebieski,diesel,1,9 , kontakt 07903288124

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jfjcjcjc
Ja sie akurat znalam na tym, co ta firma robi. Excela znam jako tako, podstawy, a o typing nigdy mi sie nikt nie pytal, nie umiem pisac bez patrzenia sie na klawiature.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość skjalkdxjsa
jaka to firma??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie Londyn
pracuje w biurze od roku. mam 19000 funtow rocznie. praca 5 dni w tygodniu, bez nadgodzin. jakos nie widze szans na awans czy wieksza podwyzke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość skjalkdxjsa
zazdrosze zarabiam 20 tys jako kelner porazka - zalezy z ktorej strony patrzac taka rutyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dsfsdfsfsd
pracuje, zarabiam 10 tys/rok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Monika kulll
Beatko, ty ze swoim wiejskim wyglądem możesz najwyżej trzech buraki :) bo chyba nawet na zmywak byś sie nie nadawała. Poza tym, zazdrość to baaaaardzo brzydka cecha. Masz nawet fajne powiedzonko w swojej stopce, zastosuj sie więc do niego ;) Pracuje w biurze już czwarty rok, 25 tys na rok, ale nie mieszkam w Londynie. 5 dni w tygodniu, od 9 do 17, żadnych nadgodzin nie robie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pracuje w biurze dla korporacji, GBP 30tys rocznie tak ze nie az tak duzo, ale pierwszy bonus jeszcze przede mna (dopiero 5 miesiecy tam pracuje). Poprzednia praca tez w biurze, GBP 27tys bez nadgodzin. Zalezy co robisz. Jak niewykwalifikowana office junior to wiecej noz 18-22 tys nie wyciagniesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja tez pracuj w biurze
w Londynie, zarabiam ponad 25tys na rok. Praca lekka, atmosfera fajna, ludzie super, z domu mam 12 minut piechota. Nie mieszkam w zagrzybionym szeregowcu tylko wynajmuje ladny dom razem z partnerem. Lokatorow nie mamy, mieszkamy tylko we dwoje w domu z ogrodem. Kosztuje nas to sporo kasy, bo Londyn, ale cos za cos. W UK mieszkam prawie 11 lat i nigdy mnie nikt nie dyskryminowal ze wzgledu na pochodzenie, etc. Pozdrawiam tych zaradnych i nieplujacych jadem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość usa la la
dziewczyny a powiedzcie, w jakim stopniu znacie excel? co musiecie w excelu robic na codzien? czy w wiekszosci pracujecie jako office adminnistrator? czy moze jakies scisle zawody macie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Malgoska_
Ok super topic sie rozwija:) Prosze wypowiadajacych sie o dodanie na jakim stanowisku pracuja? Czyli jakie kwalifikacje posiadamy i ile nam za nie placa? Ja niestety nie moge podskoczyc wyzej niz 20K. Jako administrator w charity organisation obecnie pracuje. Ale tez sie i nie dziwie za bardzo bo nie mam zadnch formalnych kwalifikacji, dopiero mysle o zdobyciu ich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jfjcjcjc
Ja Excela za dobrze nie znam, ale w sumie az tak go nie uzywam, bardziej Access. Przydaje sie tez znajomosc SQL, choc wszystkiego sie w pracy nauczylam i ciagle ucze. Natomiast znalam sie na tym co robi firma i jakich systemow uzywaja, jest to firma telekomunikacyjna, choc ja pracuje w dziale finansow i rachunkow, ktore analizuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość usa la la
jfjcjcjc ------ a mozesz napisac w jakim stopniu znasz access i SQL, co np musisz robic w access(ie). Ja tez chyba lepiej znam access niz excel ale zastanawiam sie jaka znajomosc jest uwazana jako"dobra" a jaka jako "bardzo dobra" np. Mozesz tez napisac jakie masz stanowisko w firmie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość klemen999
ja tez 25tys rocznie, rola glownie administracyjna (nie jestem specjalista, skonczylam studia humanistyczne ;/) wiec dopoki mnie nie awansuja na managera nie spodziewamsie wielkich podwyzek..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 2 l
A kursy typu word excel robilysie tutaj.? ją zamierzam spróbować jako data entry clark .czy wiecie coś na temat.czy wymagania kursy typing i trzeba mieć papierek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jfjcjcjc
Access i SQL znam w stopniu podstawowym, a jak zaczynalam prace to w ogole nie znalam. Firma zrobila mi szybkie przeszkolenie z SQL, reszty douczylam sie w pracy. Tak samo Excela i Access, bo tak naprawde ciagle robimy na nich te same rzeczy, ktorych nawet malpa by sie nauczyla, a w SQLu stosujemy czesto gotowe scripty. Mam stanowisko analityka. Niektorzy analitycy sa naprawde dobrzy w programowaniu, ale to zalezy co robisz w pracy i od jakiego czasu pracujesz, bo wiele osob tak naprawde uczy sie wszystkiego w pracy. Ja najpierw bylam administratorem, ale potem zglosilam sie na analityka i mnie przyjeli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość usa la la
jfjcjcjc --- aha myslalam, ze troche bardziej jestes zaawansowana w SQL :) Ja pracuje w Access, SQL i Ecxel - zastanawiam sie jaki jest moj poziom :) tez jako analityk w firmie ubezpieczeniowej ale w USA moze ktos pracuje w Access, SQL albo w bardziej zaawansowanym Excelu i chcialby sie podzielic swoim doswiadczeniem? Chetnie poczytam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krysia od zmywaka
do Beatka-sk ... za 6.19 kochana, za 6.19 :) podniesli minimalna wraz z 1szym pazdziernika :) dziekuje za uwage, dobranoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tytul global administrator & web project coordinator, excel na poziomie zaawansowanym, tak samo word. W pracy mam tez wymagane web editing i adobe suite (photoshop itp) i touch typing 50wpm, tak ze nie az tak szybko. Nie robilam zadnych dodatkowych kursow, ale mam studia tutaj w kierunku computing i marketing skonczone z '1st', tak ze o kursy nawet nie jestem pytana. Zwykle bedziesz potrzebowala dobrego excel, outlook i word. Nie musisz robic kursow, ale jesli nie robisz nic w tych programach to moze dobrze by taki kurs wygladal na CV.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×