Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość magdalenaaaaa

Opiekunka do dziecka-Rzeszów, okolice. :)

Polecane posty

Gość magdalenaaaaa

Witam. Mam 21 lat, wykształcenie średnie. Zajmuję się opieką dzieci od ponad 2 lat, zajmowałam się zarówno niemowlętami jak i dziećmi starszymi(w tym niepełnosprawną dziewczynką) od niedawna szukam nowych podopiecznych :) Z dziećmi mam bardzo dobry kontakt, radość dziecka jest czymś niesamowitym, uwielbiam pracę z dziećmi, dlatego też poświęcam się jej jak żadnej innej dotąd :). Mniejszym organizuję zabawy nie tylko mające na celu zabicie czasu, ale przede wszystkim zabawy kształtujące wyobraźnie, pozwalające dziecku rozwijać swoje zdolności, dzieciom starszym pomagam w nauce, tak aby była to dla nich przyjemność nie tylko obowiązek. Pracowałam w różnych godzinach, więc jestem w stanie się dostosować. Odległość nie stanowi dla mnie problemu, mogę wychodzić o wiele szybciej a i tak będę zawsze na czas, cenie sobie punktualność :) W razie potrzeby byłabym w stanie także, przeprowadzić się bliżej, jeżeli oczywiście wymagałaby tego sytuacja. Także jestem do dyspozycji w każdym momencie. Nie palę, nie piję, jestem osobą bezkonfliktową, odpowiedzialną oraz punktualną. W razie potrzeby mogę pomóc w codziennych czynnościach(gotowanie, sprzątanie itp.) sprzątanie jest oczywiste, przy dzieciach to konieczność, gotowanie w zależności od potrzeby, uwielbiam też gotować, więc nie było by z tym problemu. Bardzo szybko przystosowuję się do nowych warunków, z łatwością nawiązuję kontakt z dziećmi. Znam wiele interesujących zabaw dla maluszków, oraz starszych dzieci. Znajomość języków obcych(niemiecki, angielski) mogę wykorzystać z dziećmi do zadań domowych. :) Jeśli chodzi o referencje, w każdej chwili mogę zaprezentować, aby uwiarygodnić swoją osobę. Więcej informacji na e-mail. Wszystkich zaintere