Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Highi

Siedmio dniową przerwą!

Polecane posty

Gość Highi

Hej dziewczyny. Nie wiem czy był już taki temat czy nie. Jak tak to przepraszam za powtórkę. Mam takie pytanie bo jestem nowicjuszka byłaśmie skończyłam pierwsze opakowanie tabletek lesinelle i dziś jest 3 dzień bez tabletki i nie dostałam okresu. Czy okres może pojawia się później albo wogóle mogę go nie dostać? Nie bolą mnie piersi tylko mam taki ucisk w podbrzuszu ale to mi się zdarzało jak nie brałan tabletek. Dodam że mam biały taki mleczny śluz. Czy może poprostu pójść po test do apteki? Dodam że zdarzało mi się spóźnia z tabletka ok 2h max. Nie miałam wymiotów itp. Ale w ostatnio tygodniu pomyliłam tabletki zamiast tej z niedzieli wzięłam z poniedziałku a następnego dnia ta z niedzieli czy to na jakieś znaczenie? Czekam na rady doświadczonych kobiet:)

Gość asdfghkj
Ja zawsze dostaję okres 4-5 dnia. Masz czas, żeby go dostać w tej siedmiodniowej przerwie, także spokojnie, a test zrób dopiero, jak przerwa się skończy, a krwawienia nie będzie. Dwie godziny spóźnienia to też bez przesady, ja też nie biorę co do minuty i jest ok. Nie wiem, jak to jest z Twoimi tabletkami, ale jeśli wszystkie są takie same (jak np. u mnie z Yasminem), to te dni tygodnia są napisane dla ułatwienia, żeby się nie pogubić, a nie, żeby szytwno się ich trzymać.

Gość Highi
Bardzo proszę o odpowiedź.

Gość Highi
W takim razie poczekam. :) w tym mam problem że sama nie wiem ilu są składnikówe. Jest ich dwadzieścia jeden i pisze że posiadają dwa hormony tyle wiem z ulotki. Może jest jakąś dziewczyna która bierze takie same?