Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość janina studentka

Zerwałam z chłopakiem i chyba jestem w ciąży! Myśle o usunięciu!

Polecane posty

Gość janina studentka

Ja jestem studentką psychologii On cukiernikiem Ale nie dlatego że uznałam go za kogoś gorszego ale za to co zrobił. Przedstawiłam go swoim rodzicom, mama podeszła neutralnie do sprawy ale ojciec zaczął mu dogadywać, ubliżać. Że pochodzi z nędznej rodziny Że pewnie chce się bogato wżenić bym ja go utrzymywała Że to nie jest partner dla mnie tylko jakiś menel Mój chłopak słysząc to wszystko wyszedł i złożył oficjalny donos na mojego ojca że zatrudnia w swojej firmie ludzi na czarno. To był powód zerwania. Co gorsza boje się że jestem w ciąży i myślę o aborcji!!! Nie mogę być z kimś takim kto wywinął mimo wszystko taki numer mojemu ojcu. On teraz musi zapłacić kare. Wątpie by rodzice pomogliby mi w takiej sytuacji. Prawda jest taka że mogłabym na nich liczyć ale napewno nie w takiej sytuacji kiedy ojcem jest donosiciel.

Gość też odkryłam amerykę
Ja się Twojemu facetowi nie dziwię- postąpiłabym identycznie. Wg mnie masz strasznie ograniczonych rodziców... w dodatku ja bym nie patrzyła totalnie na to co mówią moi rodzice i stanęłabym po stronie mojego faceta.

Gość eweliiiiiiiiina
A z ojczulka dumna jesteś, że ubliża komuś bo jest biedniejszy a sam dorabia się na tych co harują na czarno pewnie za psie pieniądze? A wie Twój ojczulek, że po studiach psychologicznych to możesz na kasie w tesco siedzieć ewentualnie? Bo teraz co drugi wykształcony to psycholog lub pedagog lub inny zawód bez przyszłości. Jesteście patologiczną rodziną.

Gość janina studentka
Pewności nie mam. Nie jestem dumna z ojca!!! Wiem że postąpił źle, boje się tego że mogłabym być w ciaży. Dopiero rodzice by byli wścielki i nie oto że jestem ale o geny jakie to dziecko posiada.