Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość aaaalllaaa

Ciążą cz awans?

Polecane posty

Gość aaaalllaaa

Hej! Coraz większy mam dylemat co powinnam zrobić.... Jestem nauczycielem w tym roku szkolnym a konkretnie w czerwcu będę kończyła kolejny etap awansu zawodowego (robiłam go 3 lata). W lutym kończe studia podyplomowe. Mam 31 lat i wielkie pragnienie posiadania DZIECKA Myślałam żeby starac sie o dziecko po czerwcu ale TAK BARDZO CHCE nie wiem jak poradzic sobie z tym odkładaniem. Wiem ze nie jestem mloda nie wiadomo jak będzie czy uad sie od 1 razu czy nie a czas leci Z drugiej strony awans wieksza kaska ... szkoada 3 lat ... nie wiadomo jak sie bede czuc w ciazy czy bede mogła go dokonczyc Co sadzicie ???

Gość aaaalllaaa
Prosze o porade co sadzice starac sie juz czy czekac do tego czerwca ???

Gość oczywiście, że możesz
jako osoba w wieku lat 30, od 3 lat starająca się o dziecko powiem Ci, że skoro obudził Ci się instynkt macierzyński, to idz za nim, bo jak sama piszesz- niewiedomo ile to może potrwać, zanim zajdziesz w ciążę

Gość aaaalllaaa
Tylko trochę szkoda mi tych 3 lat i wizji 200 - 300 zł wiecej...zawsze to coś szczególnie gdy sie ma kredyt na mieszkanie i wizje małego dziecka.... ale z drugiej strony widywanie w pracy tych małych dzieciaków doprowadza nie do stanu kiedy wracajac do domu jestem ZŁA bo bym chciala miec swoje czuje sie jakas pusta.... :)

Gość też w szkole
Zacznij się starać. Nie jest tak, że w ciążę zachodzi się po pierwszym cyklu starań. Przy sprzyjających wiatrach jeśli uda ci się w grudniu to termin będziesz mieć dopiero na wrzesień, do tego czasu zapomnisz juz o awansie;) Nie zakładaj, że będzie coś nie tak od razu. Ja jestem już w połowie i cały czas pracuję. Nie odkłada się ciąży na później - wiem z doświadczenia.

Gość też w szkole