Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość eurowiczka................

payleven warto czy nie??

Polecane posty

Gość eurowiczka................

jak wyzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość były użytkownik
Absolutnie nie polecam payleven. 1 absurdalnie wysokie prowizje inni oferują ponożej 1 % a oni prawie 3% 2 pieniądze raz na tydzień 3 nie działa z wiekszością smartfonów 4 transakcja trwa kilka minut 5 nie ma wydruku transakcji i są awantury 6 serwis Berlinie a sąd jak Cię oszukają w Londynie Ambergold pezy nich to pikuś tylko czekać na grubszą aferę, Kilku naiwnych zawsze znajdą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
halo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ich Klient
payleven w sumie zle nie jest: 1. prowizje to chyba tyle co u innych, ale najwazniejsze ze nie trzeba placic nic co miesiec - jak uzywasz to placisz, jak nie uzywasz nie placisz 2. dziala na wszystkich smarfonach, ktore nie sa przedpotopowe 3. mi smiga, moze ktos nie mial zasiegu w telefonie - wtedy nic dziala... nawet sms;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość porque no
mi się podoba, nie miałem z nim problemów. No i mobilność mistrzostwo świata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Robert Wieluń
Jestem zawiedziony tym czytnikiem, bateria trzyma krótko i trzeba ciągle pamiętać o ładowaniu. Reklamacja - wysyłka do Berlina kurierem więc mi się odechciało - to niepoważne... Miałem też wielu klientów którzy nie chcieli umieścić karty w tym czytniku bo bali się, że skopiuję dane ich kart. W skrajnych przypadkach odmawiali i traciłem klientów. Wróciłem do standardowego terminala i jest dużo łatwiej a że ofertę znalazłem dobrą to duże też taniej niż we wspomnianej firmie - ogólnie niewypał, muszą jeszcze popracować nad technologią. Pieniądze 4 razy w miesiącu to dodatkowy minus. R

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Payleven nie jest centrum rozliczeniowym, stad nie ma ich na stronie Visa i Mastercard. Oni współpracują z tego co wiem z jakimś centrum rozliczeniowym z Belgii, czy z Holandii. Ogólnie ciekawie, serwis w Berlinie, firma w Londynie, a reszta w Belgii, czy Holandii, ale i tak bardzo ciekawa oferta, gdyby był trochę tańszy terminal z pewnością bym się skusił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mastercard od 2014 roku zakazał onstalacji terminali bez zbliżeniówki. Gratulacje dla wszystkich którzy kupili te czytniki bez NFC. jeśli myślą, że są właścicielami to się mylą, payleven w każdym momencie może wezwać do zwrotu czytnika bo on zawsze jest ich własnością. Dowiedziałam się o tym przypadkiem i skutecznie mnie to zniechęciło do tej firmy Nieładnie klientów w bambuko robić, nieładnie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
UWAGA!!!!!!!!!oszuści mam ten terminal jedno wielkie g***o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
wystarczy poczytac ich umowe 3.2.3 Na naszą prośbę, powinni Państwo zwrócić Czytnik Kart, zarówno z powodu wygaśnięcia Umowy lub zastąpienia dotychczasowego Czytnika Kart. W przypadku zakończenia przez Państwa Umowy, musicie Państwo zwrócić Czytnik Kart na Państwa koszt. Jeśli zakupili Państwo Czytnik Kart, są Państwo zobligowani do przekazania nam praw własności. to jest dobre 3.2.4 Zwrócimy cenę zakupu czytnika, jeżeli uregulowania prawne tego wymagają lub jeśli uznamy to za stosowne. :)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja jestem bardzo zadowolona! Mimo tego, że terminal mi się raz zepsuł, był wymieniony od ręki na ich koszt i teraz wszystko chodzi jak po maśle. Poza tym oni robią teraz te czytniki w Polsce. Jak dzwoniłam, bardzo miła Pani powiedziała, że są dużo lepsze niż te produkowane w Chinach i ja się z tym zgadzam. Trzeba wspierać polskie produkty! POLECAM!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość darqqq
Zdecydowanie nie polecam. Obsługa fatalna i to zarówno terminalu, jak też Call Center. Próba skomunikowania się terminala ze smartfonem to zawsze loteria: albo się uda, albo się nie uda" ze wskazaniem na "nie uda się". Używamy różnych smartfonów z takim samym rezultatem. Kiedy mieliśmy już dość, zgłosiliśmy reklamację i wysłaliśmy terminal do Berlina. Kazano nam zeskanować dowód wysyłki, po to aby niezwłocznie wysłać nam nowe urządzenie. Niestety nie wysłano nam żadnego innego urządzenia, a to które wysłaliśmy otrzymaliśmy dopiero po trzech tygodniach. Przez trzy tygodnie nie mieliśmy terminala a panie z Call Center kłamały jak z nut, że już został terminal wysłany, że sprawdzą status przesyłki na poczcie, że jutro już na pewno będzie itp. bzdury. Stratą jest koszt nabycia terminala - kilkaset złotych, po to żeby za każdą transakcją irytować się. Terminala nie chcą z powrotem przyjąć i oddać za niego pieniędzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Musiałeś mieć mega pecha. Ja używam i jest wszystko super. Tylko trzeba wiedzieć jak używać. No, ale jak się ma przedpotopowy telefon to sorry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zdecydownie nie warto, korzystanie z tego terminala to stres i utrata klientów. Rzadko kiedy to działa, operacje trwają długo, zupełna kompromitacja, obsługa nie reaguje na zgłaszane problemy, receptą na uszkodzony terminal jest wykonywanie razem z panią procedury restartu czytnika tak z pół godziny, później dzwonisz i inna proponuje ci to samo i tak do zmęczenia materiału. Szukasz innej firmy, oczywiście zwrotu za czytnik nie dostaniesz, bo czytnik należy do nich, ty tylko płacisz za niego i od razu przenosisz prawa własności czytnika na nich. Oczywiście możesz podać ich do sądu w Londynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×