Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość wściekła_!!!

T-Mobile !!! horror !!!

Polecane posty

Gość wściekła_!!!

Czy do pomyślenia jest, żeby w obecnych czasach, w środku Europy, być pozbawionym telefonu przez ponad miesiąc czasu ?? Absurd ? NIE !!!! To jest możliwe z siecią T-Mobile. W skrócie: od lat jestem stałym abonentem, regularnie płacącym. W dniu 5 października tego roku chciałam przed południem zadzwonić z życzeniami. I cóż usłyszałam ? taki oto komunikat: "Przepraszamy, twoje konto nie jest aktywne. W celu uzyskania dodatkowych informacji skorzystaj z innego telefonu i skontaktuj się z Biurem Obsługi Użytkowników T-Mobile na kartę Tak-Tak i Mix pod numerem 602960200. Kilka prób i ciagle to samo. Zgłosiłam problem w lokalnym punkcie T-Mobile. Po trzech dniach zgłosiłam znów ten problem w kolejnym punkcie, gdzie przy mnie pani dzwoniła do służb serwisowych. Nadal nic.... Rozpoczęłam więc korespondencję mailową poprzez BOA. Znów zdawkowe odpowiedzi.... Telefony do BOA równie nieskuteczne. Ciągle słyszę, że jest problem - jakaś kpina !!!!! przecież o tym to akurat ja wiem najlepiej. Dodam, że na jednej karcie sim mam od kilku lat dwa numery: komórkowy i stacjonarny, więc jestem pozbawiona jakby dwóch telefonów !!!! Ponieważ minął juz miesiąc, znów napisałam do BOA, żeby dali mi informację, że nie są w stanie usunąć tej usterki (co zakrawa na kpinę) i żebym mogła przejść do innego operatora z obydwoma numerami - oczywiście bez ponoszenia żadnej kary, gdyż to T-Mobile nie wywiązuje się z warunków umowy. I teraz zapadła głucha cisza.... odpowiedzi żadnej nie otrzymałam. Ręce mam związane... i oczywiście odcięty "kontakt ze światem". To jest po prostu skandal !!!! A najgorsze jest to, że właściwie skargi na cały ten bajzel nie ma bardzo gdzie złożyć. Postępowanie firmy jest karygodne !!!! Po wielu latach - wszystkim odradzam teraz tę własnie sieć, która jednostkowego klienta ma gdzieś - ważny jest tylko w chwili, gdy zbliża się koniec umowy.... ooo !!! wtedy to dzwonią i piszą jak najęci. Jak już mają umowę - to "bujaj się kliencie z problemami, ale płacic musisz". KARYGODNE !!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asystem Z. Solorza-Rzaka
DLATEGO POLECAMY OFERTĘ PLUSA. Z POWAŻENIEM, ZBIGNIEW PRYK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wściekła_!!!
dziękuję... każdy chwali swoją ofertę- wiadomo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Biedronka nie ma ogonka
Idz do punktu i narob dymu, jedyna rada - nie daj sie zbyc, odsylac sie do boa, powiedz, ze chcesz rozmawiac z kierownikiem i ,ze nie wyjdziesz poki nie zalatwisz sprawy. Jesli chodzi o operatora, ja nigdy nie wzielabym abonamentu, przenioslam nr w heyah do play, wciaz na karte, jestem bardzo zadowolona i Tobie radze to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wściekła_!!!
W punkcie rozmawiałam z kierownikiem właśnie. Dym był również. Ale przecież on tego nie naprawi - to oczywiste. Na razie nie przechodzę na kartę, bo po pierwsze - umowa nadal mnie trzyma, a po drugie- taryfy na obydwa numery mam bardzo dobre. Więc nie chodzi o to, żebym szukała korzystniejszych finansowo ofert. Po prostu nie mieści mi się w głowie, że możliwa jest taka sytuacja. Napisałam juz w tej sprawie do UKE. Jutro tam zadzwonię, dowiedzieć się, czy cokolwiek zrobili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Biedronka nie ma ogonka
To nie wiem co Ci poradzic;/ Ale jesli juz naprawia to staraj sie, zeby nie placic abonamentu za ten miesiac, nie wiem tylko czy to mozliwe, ale pisz pisma ile wlezie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wściekła_!!!
Reklamację pisemną mam już przygotowaną... z żądaniem odszkodowania - zgodnie zresztą z ich Regulaminem. Ale najgorszy jest ten brak łączności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wściekła_!!!
Czy nikt nie może nic doradzić ?? jak ich pogonić, postraszyć, zmusić do usunięcia usterki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tylko on........
RZECZNIK PRAW KONSUMENTA na co czekasz jeszcze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No bo powinnaś zacząć od tej reklamacji pisemnej już za pierwszym razem, kiedy odesłali Cię z kwitkiem i nic nie zrobili. Trochę o dupy strony się za to zabrałaś, tym niemniej - powodzenia. x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tylko on........
psychiczna nie odpowiadasz na maile .. :-O szkoda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tylko on........
nie wkurwiaj mnie to ja spec:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wściekła_!!!
do rzecznika jestem umówiona.... reklamację w punkcie dziś złożyłam... a wcześniej pisałam to samo poprzez IBOA..... ręce mi opadają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość T-mobile horrror
Czy T-mobile naprawiło ten błąd? Mam od wczoraj to samo i zero reakcji ze strony obsługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wściekła_!!!
odpowiadam: naprawili po półtora miesiąca. Reklamacje uznali. Z rekompensaty byłam zadowolona, ale to była doprawdy droga przez mękę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość virgin mobilee
ja przeszłam z t mobile do virgin mobile i jestem bardzo zadowolona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×