Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość odnosnie doktorka ...

ceny wynajmu mnie dobijaja ...

Polecane posty

Tak przegladam mieszkania i tylko sie doluje :( z mediami jakas podrzędna kawalerka z grzybem na scianie ok. tysiaka. To juz na prawde chyba lepiej przemeczyc sie z rodzicami i uzbierac kase na kawalerke ... ehhh ale powoli juz mam ich dosc :( mam 24 lata, obecnie uzbieralam 80 tysiakow, nie mam stalej pracy - marzy mi sie kawalerka, ale jeszcze mi troche kasy brakuje.

Gość tyujggj
co studiujesz?

a jaki to ma zwiazek z tematem ? studiuje finanse, pracuje jako pracownik biurowy za niecale 1,5 tys do reki.

a z czego uzbierałaś, jeśli można spytać? bo ja pracuję na cały etat, jestem po studiach i w wieku 40 lat nie nazbierałam nawet 8 tys ciekawa jestem, jak się "zbiera" taką kasę... 1

Gość tyujggj
w twoim miescie za ile sie kupi kawalerke?

sa obskurne za 60-80 tys, ale do generalnego remontu, czesto z ogrzewaniem na wegiel i bojlerem. takie gdzie sie wchodzi i nic cie juz nie obchodzi to koszt ok 100 tys. a gdzie zarobilam tyle kasy ? wakacyjne wypady za granice do pracy, udzial w konkursach promocyjnych i sprzedaz nagrod (raz wygralam samochod wart 50 tys i go sprzedalam).

obskórne ...

Gość małe miasteczko
4 lata pracy za granicą[przed wstąpieniem do Unii]i kupiłam piękny kawał gruntu z zabudowaniami.Teraz mam dom, pracę, bez kredytów. Wiedzie mi się coraz lepiej.

Gość rodzice jej dali 75 tys
a resztę sama uzbierała

Gość jeiwjwioetjtewo
Ewa, gdybyś była obrotna to uzbierałabyś więcej niż marne 8 tysięcy :D

Gość jeiwjwioetjtewo
Ale wy głupoty gadacie. Nie sądźcie innych po sobie. Jak macie marnąpracęi nie rozwijacie sięw żadnym kierunku to czemu się dziwicie?

Gość antidotumlumakokaj