Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nie mam za duzo kasy

ile jako chrzestna?

Polecane posty

Gość nie mam za duzo kasy

Ile dać jako matka chrzestna na chrzciny? nie pracuję, bo studiuję dziennie, mam 21lat

Gość kleara
kup prezent, a jesli kasa to z 200zł

Gość olabezparasola
Też niedawno zostałam chrzestną i podpowiedzieli mi że ok 500 zł będzie dobrze i tyle dałam. Również nie wiedziałam ile ale podobno na chrzciny dają 500, na komunie ok 700 , 18stka 1000, wesele 1500 - 2000

Gość Kathrinaaa
ja dałam 300zł

Gość kleara
taa na wesele 2 tysiące:D ja na18 stkę dostałam od chrzestnych po 200-300zł a na wesele 3miesiące temu od chrzestnego tysiac- była ich czwórka dorosłch, od chrzestnej 500 byla z męzem i synem. juz widze jak by mi chrzestni 2 tysiące dali. Więc nie daj się wrobic w szastanie kasa. Ja dla swojego chrzesniaka na chrzest kupiłam prezent za niecałe 200zl do tego szatka, kwiatki to wyszło mnie 250zl i wystarczy. teraz tez na urodziny czy swięta kupuje mu preznety do max 50zł. nie będę się rzucac bo nie mam za wiele kasy, a poza tym moi chrzestni tez się nie rzucali dla mnie

Gość olabezparasola
Daję tyle ile powiedzmy moja mama zawsze dawała jako chrzestna i też biorę pod uwagę to ile dostawałam od chrzestnych. Na 18stkę rzeczywiście dostałam 1000 zł więc podejrzewam że na wesele dostanę więcej. Swojej chrześnicy dałam 500 na chrzciny, na mikołaja będę dawać prezenty za ok 100 zł bo za tyle można już jakąś konkretną zabawkę kupić

Gość rtyerte34
kup prezent do 200 zł. jak ktoś bierze niepracującą studentkę na chrzestna, to raczej nie spodziewa się, że zostanie ozłocony, chyba że ma nie po kolei w głowie.

Gość hmmmmmm ????
kup prezent za 100 zl i będzie ok. U mnie w rodzinie nie daje się pieniędzy tylko rzeczy dla dziecka.

Gość gfhgfhgfh