Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość xyz aa

iPKO

Polecane posty

Gość xyz aa

Mam pewien problem z iPKO i zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Otóż, zalogowałam się pierwszy raz tak, jak trzeba, później zmieniłam sobie hasło na swoje. Następnego dnia na konto miały wpłynąć pierwsze pieniądze. No więc weszłam w swoje konto internetowe, a tam informacja "Brak otwartych rachunków". Sprawdziłam w bankomacie, że pieniądze są, to dlaczego pojawia mi się informacja "Brak otwartych rachunków" albo "Nie posiadasz żadnego rachunku, na którym mogłaby być wykonana wybrana operacja"? Miał ktoś podobny problem? Jak sobie z tym poradzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaagata
Witam. Nie ma innej opcji jak tylko udać się do najbliższej placówki banku .... tam Ci wszystko wyjaśnią i pomogą ewentualnie :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość xyz aa
Dzięki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×