Gość monchi Napisano Listopad 26, 2012 ostatnio dostalam maila tego typu: UPRZEDZAMY ŻE BRAK POPRAWNEJ ODPOWIEDZI JEST JEDNOZNACZNY Z NIEPOPRAWNĄ WERYFIKACJĄ KONTA I MOZE ZOSTAĆ BEZPOWROTNIE ZABLOKOWANE. Najczęściej spam rozsyłany jest przez automatyczne roboty zwane botami, dlatego każdy sygnał tego typu musimy sprawdzić. Aby potwierdzić, że to konto nie należy do bota prosimy odpowiedzieć. To jest Twój kod który musisz wysłac na automatyczną poczte zwrotną,która sprawdzi Twoją wiarygodność. Odpowiedź interpretowana jest przez system autoryzacyjny i MUSI ZAWIERAĆ WYŁĄCZNIE DWA SŁOWA: Hasło: -używane podczas logowania do skrzynki pocztowej Kod: - podany wyżej Odpowiedź należy wysłać na adres automatycznej skrzynki odpowiadając na tą wiadomość. W przypadku braku poprawnej autoryzacji, konto zostanie bezpowrotnie usunięte a adres zablokowany z powodu przynależności do automatu spamującego, nie zaś osoby prywatnej, co jest niezgodne z Regulaminem Świadczenia Usług przez Grupa Poczta Sp z o.o. * Informujemy również, że wszelkie dane obecne na poczcie nie zostaną w jakikolwiek sposób naruszone. Zawartość poczty będzie skanowana przez komputer w celu wykrycia programów spamujących. Dziękujemy i przepraszamy za kłopot. Pozdrawiam, Adm. Poczty czy spotkaliscie sie z tym wczesniej? czy Adm. Poczty ma prawo zadac ode mnie hasla? podejrzane prawda? drugi raz dostalam tego tego maila w przeciagu tygodnia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach