Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość KalinaJ

Supply Chain M. błąd przesyłki / jakie procedury???

Polecane posty

Gość KalinaJ

Być może znajdzie sie tu ktoś z fachową wiedzą na temat przedstawionej poniżej sytuacji. Dziękuję za wszelkie sensowne pomysły i komentarze ;) "Firma X" ma zamówienie złożone przez producenta zbiorników z szacowaną datą dostarczenia XXX Towar został wysłany drogą morską zamiast drogą powietrzną, co daje mniej więcej 6 tygodni opóźnienia, a Nasz dostawca wyczerpał części do ewentualnej dodatkowej produkcji, aby nowe produkty wysłać szybko drogą powietrzną. Klient już wyraził, że sytuacja jest pilna jako, że jego klient ( duża Europejska firma produkcyjna produkująca autobusy ) zamierza zainstalować te produkty w ich nowych autobusach, które będą używane podczas Światowych Mistrzostw Piłki Nożnej w Brazylii za 3 miesiące. Oznacza to, że jest ogromna presja czasowa. Prawdopodobne jest, że klient zarząda zwrotu kosztów wynikających ze szkód opóźnienia. Będzie to bardzo kosztowne dla Naszej firmy jako, że główna część transportu publicznego podczas Mistrzostw zależy od przesyłki. Co robimy? - Działania wewnętrzne względem łańcucha zaopatrzenia ( Supply Chain ) - ( zaopatrzenie, magazyn, transport, produkcja ) - Działania wewnętrzne względem zarządu - Działania względem klienta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Miss K na sosnie
zmnieniasz dostawcę takie proste :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×