Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość klaudiusiaa199537@wp.pl

bony do sklepu beate uhse

Polecane posty

Gość klaudiusiaa199537@wp.pl

mam do sprzedania bony do sklepu internetowego beate uhse o wartosci 60zl( trzeba zamowic za kwote 200zl i wtedy placi sie 140zl) ja uwazam ze sa tam bardzo ciekawe rzeczy, ale niestety nie stac mnie w tej chwili na taki wydatek a bony wazne sa do 17.12.2012r. co do ceny dogadamy sie :) zainteresowanych prosze o odpowiedz w razie jakichs pytan odpowiem:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość klaudiusiaa199537@wp.pl
do każdego bonu dorzucam gratis swoje noszone majteczki pachnące moimi kobiecymi soczkami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość klaudiusiaa199537@wp.pl
gratuluje poczucia humoru dla powyzszej wypowiedzi haha..... 10 zl no mysle ze ok :) i chcesz 1 bon tak? bo mam 2 do sprzedania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość klaudiusiaa199537@wp.pl
a jakie wolisz majteczki? białe, czy błękitne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość klaudiusiaa199537@wp.pl
heh dzieki myslalam raczej o pieniadzach a nie handlu wymiennym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość klaudiusiaa199537@wp.pl
jak macie taka potrzebe to idzcie do burdelu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość klaudiusiaa199537@wp.pl
jesli ktos jest zainteresowany moze wejsc na ich stronke beateuhse pl zamiast spacji kropka :) i poogladac asortyment sklepu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pani XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
oplaca ci sie sprzedawac te bony?:) przeciez sama mozesz zaoszczedzic 60 zl :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość klaudiusiaa199537@wp.pl
hehe no mogla bym zaoszczedzic no ale niestety nie mam w tym momencie za bardzo kasy a szkoda zeby sie marnowaly:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość korrrreczek
przydaly by mi sie te bony kupowalam juz u nich i maja rzeczy na prawde dobrej jakosci i nie drogo tylko nie mam teraz kasy na takie rzeczy... szkoda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość klaudiusiaa199537@wp.pl
zainteresowanych prosze o kontak mailowy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×