Miśka_xd 0 Napisano Listopad 29, 2012 Po kilku latach moi rodzice zdecydowali się na kupno nowej pralki. Pojechali więc do sklepu i wybrali pralkę która im się spodobała. Spisali umowę i wszystko zapowiadało się świetnie do czasu przywiezienia pralki. Dostarczyli nam ją po 4 dniach. Gdy przywieźli towar mamy nie było, a tata nie zwrócił uwagi że pralka różni się wyglądem od tej w sklepie którą wybrali.Pralka stała przez parę dni w pokoju niepodłączona a gdy w końcu nadszedł czas podłączenia sprzętu i wypróbowania go okazało się, że pralka słabo wiruje albo nie wiruje wcale, ma 1000 obrotów a miała mieć 1200, nie wyłącza się sama a pranie wyciąga się praktycznie brudne,a w dodatku pralka którą przysłali jest droższa. Rodzice poszli wczoraj zrezygnować z umowy ale sprzedawca powiedział im, że można to zrobić do 10 dni od zakupu (minęło 13). Dzisiaj jeszcze raz do sklepu poszła moja mama. Okazało się, ze sprzedawczyni wpisała na fakturze nie tą pralkę którą wskazali moi rodzice. Do tego na umowie wyraźnie pisze, ze od umowy odstąpić można do 14 dni, a nie fakt to powiedziała sprzedawczyni do 10. Mama niestety dała się spławić a dziś mija 14 dni ,a teraz jest już w pracy więc jutro będzie za późno. Jest jakieś prawo konsumenta czy inne jakieś które mówi coś o takim postępowaniu sprzedawcy i pomogłoby rodzicom? I przepraszam jeśli dałam do złej kategorii ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach