Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość czy ktoś coś wie??

firma ADSPECTUS kto słyszał??

Polecane posty

Gość Gryzelka28
Zadrzało się i musiałam zmienic Ninje na Zoipera, nie dało sie tak pracowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
najgorsze dla mnie jest to jak glosno slysze swoj glos,rozprasza mnie to bardzo,moze to szef slucha w ten sposob rozmow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
szef gdy slucha to slychac charakterystyczne pikniecie w telefonie, to tez rozprasza i peszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
to szef slucha nas podczas pracy??? ja myslalam ze rozmowy sa nagrywane i dopiero pozniej je odsluchuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gryzelka28
ja też myślałam, że odsłuchuje później

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lilia 1111
to kiedy wkoncu nas ten szef slucha? wie ktos?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
kiedy mu sie zachce albo ma czas..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lilia 1111
mialam na mysli czy podczas rozmow z pacjentakmi? czy odsluchuje nagrania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja probowalam zainstalowac Zoipera ale on jest po angielsku i jest bardziej skomplikowany :-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gryzelka28
właściwie co za różnica.... nie myśl o tym i rób swoje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
może i masz racje ale wkurza mnie to ze byc moze jest pod tym telefonem potencjalna pacjentka, a ja trace kontakt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja uzywam Zoipera od samego poczatku i czasem tez sie zdarzaja takie problemy o ktorych piszecie wyzej, takze mysle ze to nie ma znaczenia jaki komunikator... ludzie maja rozne aparaty telefoniczne, takze moze po czesci to tez ich wina,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gryzelka28
raczej nie wierze, żeby słyszenie własnego głosu oznaczało, że szefa nas słucha, też mnie to wkurza, ale to by oznaczało, że słucha mnie codzinnie i co chwile, w co nie wierze, na ninji miałam wo wiele większe problemy niż na zoiperze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
gdy ktos mnie nie slyszy na zoiperze to go wylaczam wylaczam laptop i wlaczam wszystko od nowa i wdedy jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
uwazam ze wcale nie trzeba znac swietnie angielskiego zeby sie polapac jak obslugiwac zoipera..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gryzelka28
dlaczego nie wszysy mają tu nicka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gryzelka28
w zoiperze nie ma nic po angielsku, co py przeszkadzło w wybieraniu numerów, a cała instrukcja jest na stronie jego pobierania, dosłowanie wszystko przepisujesz, a mówią to ja - kompletna komputerowa noga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gryzelka28
mam ostatnio wrażenie, że najpierw same psrawdzałyśmy pesele, potem infolinia a teraz niktt,bo pisze do szefa i od godziny nie mam odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
po 19 odpisze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kleo40
no przyznam ze z tymi peselami to jest masakra!!! Zwłaszcza jak pan Karok sprawdza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gryzelka28
Umówiłam 3 panie, jak na to, że to Kraków i że dzwnoiłam jedynie przerywane 2,5 godziny jestem zadowolona z wyniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ruda83
ja umowilam dzisiaj 5 osob, 4 z krakowa i 1 z katowic, jednak kontakty sie przydaja :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Pracuję tu kilka miesięcy i wcześniej nigdy tak często nie wyskakiwało to 503 service unavailable!! Wkurzające to jest. Tak samo jak to "nie ma takiego numeru" w Krakowie, gdzie faktycznie za drugim podejściem, w 4/5 przypadków okazuje się że jednak taki numer jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Relgan
Wszelkie problemy sygnalizujcie P.Karolowi, bo ja zgłaszam wszystko i pewnie jako osamotniona w narzekaniu wychodzę na marudę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ruda83
mi tez wyskakuje :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Relgan
Strony przewijają się tak wolno,że nie można normalnie pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 1gość
i u mnie dzis czesto blad 503..a strony faktycznie wieki sie otwieraly, restartowalam laptop 3 razy ale zmiana na krotko byla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ruda83
to chyba znak zeby dzisiaj zrobic wolne :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kleo40
Faktycznie, z tym błędem nie da sie dziś pracować. I jeszcze ci ludzie ......obłęd!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ruda83
no fakt, nie da sie powiedziec bo zaraz słuchawka rzucona :P jakby czlowiek sam do siebie gadal hahah

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×