Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość alkeughnv;laiury

Problem z bankiem- ktoś pomoże????

Polecane posty

Gość alkeughnv;laiury

kilka dni temu rozmawialam z konsultantem z banku przez telefon. Zaproponował jakies gówniane ubezpieczenie. Zgodziłam sie pod wpływem chwili początkowo, ale gdy przyszło do części formalnej, czyli akceptowania poszczególnych warunków umowy, zaakceptowalam tylko 1 albo 2, bo rozładował mi sie telefon i nie dokończyliśmy rozmowy. Czy konsultant mógł mimo to włączyć mi te usługę? Dzisiaj dzwoniłam na infolinię, sprawdzili, ze niby nie ma podłączonych nowych usług, ale przełączyli mnie na inny numer i tam mieli sprawdzić na 100%. Tam Pani powiedziała, ze nie ma możliwości sprawdzenia czegoś takiego i podała numer, na który mam zadzwonić- to ten sam numer, z któego dzwonił konsultant- i na ten numer nie da sie zadzwonić, tam mają tylka wychodzące połączenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fghyff
Jesli nie zaakceptowalas wszystkich warunkow to nie powinnas miec tego ubezpieczenia. Dla pewnosci idz do oddzialu tdgo banku i sprawdz, bedziesz spokojniejsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a podpisywałaś coś
Jak nie podpisywałas to Cię moga w pompkę cmoknąc A najlepiej to wyślij im pismo że nie wyrażasz zgody na takie telefony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×