Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość 123babajaga_patrzy

Do mam uzywajacych nosidel.

Polecane posty

Gość 123babajaga_patrzy

Jakie nosidlo polecacie? chodzi mi raczej o takie abym mogla cos sprzatnac z dzieckiem, ugotowac, bo mam absorbujaca pocieche. dziecko wazy 7.5 kg.

Gość O chorubcia... poważnie? A co
Ergonomiczne, albo chustę elastyczną. Nosidła nie posiadam, ale chustę tak i polecam.

http://www.gomama.pl/ Przejrzyj sobie ofertę:)Oprócz chust mają nosidełka...ja mam właśnie nosidło Tula.....jak dla mnie super...wcześniej używałam chusty kółkowej ale jesli chcesz coś stabilniejszego to polecam to nosidełko....dla mnie bomba...

Chusty tkane też są chwalone, ale ja nie mam z nimi doświadczenia, bo czytałam, że trudniej jest je dopasować wkładając dziecko niż te elastyczne, ale za to na dłużej starczają, bo materiał się nie rozciąga pod ciężarem dziecka.

Ja mam właśnie tkaną....jeśli chodzi o kółkową to całe lato z nią przelatałam....bardzo wygodna ale na krótkie wyjścia do sklepu, czy gdzieś jak autem jechałam żeby wózka nie taskać....

Gość do autorki....................
Ponoc masz kretynko tylko tysiaka do konca stycznia wiec po chuj pytasz o nosidlo...zamierzasz kupic ???

Gość 123babajaga_patrzy
Tak, ZAMIERZAM. Na styczen mam 1000, bo wyszly nam nieplanowane wydatki. Czy ja pisalam, ze mam tak co miesiac? W lutym juz bedzie inaczej. Wiedzialam, ze zaraz padnie taki komentarz.

Ja kupiłam chustę głównie z myślą o noworodku i małym niemowlęciu, dlatego padło na elastyka. Nie planuję nosić zbyt długo dużych dzieci, które już samodzielnie chodzą, ale niekiedy widuję rodziców noszących kilkulatków w chustach. Zależy od preferencji. Nosidła ergonomiczne zbierają też dużo pochlebnych recenzji - to jeśli ktoś nie jest przekonany do chusty.

Gość ojtam ojtam