Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Not happy in england

Co sądzicie o 8 funtach na godzinę?mało czy sporo?

Polecane posty

Zarabiam tyle,wiem,że nie jest to majątek,ale z drugiej strony nie znam zbyt wielu osób,które mają więcej(i to nie tylko spośród Polków,ale nawet Anglików).Pytam,bo Pracuję w Anglii dopiero od pół roku i nie wiem czy mam szansę znależć coś lepiej płatnego,a obecna praca jest mega wkurzająca.

to moze zmien srodowisko na takie gdzie sie zarabia w godzine 180 funtow, hm?;-)

To może Ty,ROR zacznij żyć innym życiem niż tym na Kafe???Hmm...wszędzie Cię tutaj widać,zawsze ze złosliwym językiem,a podejrzewam,że gdybyś miała naprawdę te 180 f/h to miałabyś ciekawsze rozrywki niż forum internetowe. Żeby nie było-ja tu czasami zaglądam,aby się czegoś dowiedzieć,a nie dowalac ludziom swoją złośliwością.

mozesz sie rozgladac przeciez nie rezygnujac z pracy. A 8 funtow to ani malo, ani sporo, ale szalu nie ma :)

Gość 8 funtów
to nie zła płaca.. kumpela pracuje od 6 lat i dostaje teraz 9/h, a początku miała 6/h jeszcze zalezy jaka pracę wykonujesz...

Właśnie tak robię,rozglądam się cały czas,ale wszedzie jest praca za niższą stawkę. :-( a Za 6.08 to już całkiem nie chcę pracować.

Do 8 funtów-właśnie o to mi chodzi!Dopiero praktycznie tutaj przyjechałam(6 miesięcy temu),jest to moja 1 praca tutaj,na początek dostałąm 7/h,a teraz podwyżkę 8/h.Wiem,że to NIE SĄ kokosy,ale porównując do innych ludzi,którzy mieszkają na Wyspach bardzo długo,to chyba nie mam tak żle Pracuję w pubie.

Gość traaaaaaa
Oh jak ja bym chciala miec te 8 f,przyjechalam nie dawno i nie mam pracy,takze dla mnie te 8 f by bylo wielkie;)

Gość traaaaaaa
Oh jak ja bym chciala miec te 8 f,przyjechalam nie dawno i nie mam pracy,takze dla mnie te 8 f by bylo wielkie;)

Gość mendolinda