Gość paula6 Napisano Październik 27, 2016 Tutaj https://segato.pl jest sklep, w którym można zakupić sprzęt do biura oraz artykuły papiernicze. Mają tam kompleksową ofertę w tym zakresie. Poza tym plusem jest to, że realizacja zamówienia jest bezproblemowa. Wszystko załatwia się online. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 2, 2016 ja sprzęt do biura zamawiałam z http://www.mmpartners.eu/ porównywałam sobie ceny w innych hurtowniach i jednak w mm partners mieli najlepsze ceny, a do tego duży wybór - to się właśnie ceni Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 2, 2016 W ofercie sklepu http://mebleramadan.pl/ można znaleźć piekne kolonialne meble biurowe w świetnych cenach :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 3, 2016 Jeżeli chodzi o meble biurowe to najlepiej jest zamawiać je u firmy Logan (na końcu zamieszczę link) Mają bardzo konkretną ofertę i do tego konkretne ceny. Najlepsze u nich jest to, że ich meble są funkcjonalne a do tego estetyczne- naprawdę robią wrażenie. Tutaj można sprawdzić sobie więcej http://www.logan.com.pl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 7, 2016 Ze swojej strony moge polecic Wam sprawdzona firme oferujaca stelaze do mebli biurowych http://www.miladesign.com.pl/ Maja szeroki wybór i naprawde przystępna oferte cenowa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 10, 2016 Żeby biuro fajnie wyglądało przydaje się profesjonalna aranżacja. Nam w tym pomogło http://interbiuro.pl/ Potrafią urządzić przestrzeń funkcjonalnie, mają wszystko konieczne do pełnego urządzenia biura, nawet dekoracje. Dobrze, ze na nich trafiliśmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 15, 2016 Warto też pomyśleć o zakupie antypoślizgowej maty wejściowej. U nas w biurze jest taka mata i uważam, że to praktyczne rozwiązanie, bo jest wydajna pod względem absorpcji brudu. Dzierżawą i czyszczeniem tego rodzaju mat zajmuje się firma Eko Emka z Warszawy http://ekoemka.com.pl/. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 15, 2016 Warto też pomyśleć o zakupie antypoślizgowej maty wejściowej. U nas w biurze jest taka mata i uważam, że to praktyczne rozwiązanie, bo jest wydajna pod względem absorpcji brudu. Dzierżawą i czyszczeniem tego rodzaju mat zajmuje się firma Eko Emka z Warszawy http://ekoemka.com.pl/. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Sunsin Napisano Listopad 23, 2016 Jak wejdziesz sobie na sklep online który prowadzi segato znajdziesz w zasadzie wszystko potrzebne do wyposażenie biura. Mówię o rzeczach technicznych i pomocniczych zresztą pełną ofertę masz tutaj - https://segato.pl/ jedyne co mogę dodać, że bardzo sprawnie realizują zamówienia, a produkty są dobrej jakości. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 1, 2016 u nas też tworzy się domowe biuro, ale jesteśmy dopiero na etapie wyboru sprzętu biurowego - fajna opcja to promocje w http://infotech.olsztyn.pl/promocje - sporo można zyskac, jeśli wybiera się drukarki, urządzenia wielofunkcyjne lub inny sprzęt. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 13, 2016 Ja mogę Wam polecić szafy od http://www.met-lak.com.pl/ - sa bardzo wysokiej jakości, wykonane z dobrych i solidnych materiałów. Możesz tam trzymać ważne rzeczy i dokumenty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 18, 2016 Co do mebli to solidne stelaże, metalowe podstawy stołów, biurek nogi metalowe ma http://www.miladesign.com.pl/produkty W te sposób komponując meble można dużo miejsca zaoszczędzić, lepiej je wykorzystać. My skorzystaliśmy z ich oferty i przynosi nam to korzyści. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 30, 2016 własnie zajmuje sie wyposażeniem nowego biura dla naszej firmy. Szukam porządnych gaśnic i inych sprzętów przeciwpożarowych, a także akcesoriów do nich , czy kojarzycie może http://jakagasnica.pl/sprzet/znaki/ ? Słyszałam o nich dobre opinie , ktos z was kupował moze tam gaśnice? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 7, 2017 ja wyposazenie do biuro kupowałam w większości w http://www.mmpartners.eu/ Po pierwsze nie trzeba wychodzic z domu ;) po drugie trzecie mają duży wybór i spoko ceny. Takze polecam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 9, 2017 W wysokiej jakości urządzenia biurowe w atrakcyjnych cenach można zaopatrzyć się u https://shoplet.pl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 9, 2017 Dobry ekspres do kawy choćby od http://flintespresso.eu/ to podstawa wyposażenia biura! ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość KINGAJAZS Napisano Styczeń 11, 2017 Ja postawiłam na metalowe wyposażenie, pasuje w mojej branży, ostatnio dokupiłam takie jak tutaj http://szafymetalowe.net.pl/oferta/szafy-kartotekowe/ metalowe kontenery pod biurko - rewelacyjny temat. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 17, 2017 Jeśli chodzi o urządzenia wielofunkcyjne to jestem zadowolona ze współpracy z firmą http://grafixbis.com.pl w której zamówiliśmy taki sprzęt. Drukarka, skaner i kserokopiarka w jednym urządzeniu! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Tymoteusz1 Napisano Styczeń 19, 2017 Faktycznie, dystrybutory z wodą są czymś normalnym w biurach, jednak nie jest to najbardziej opłacalna forma dostarczenia pracownikom wody. Dużo bardziej opłacają się filtry od http://www.kunasystem.pl/ bo nie dość, że wychodzi to taniej cenowo, to jeszcze warto wiedzieć, że w takich dużych butlach latem woda zaczyna pleśnieć. Warto skorzystać z tych filtrów, by pić oczyszczoną wodę ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 20, 2017 gość 2016.12.13 Ja mogę Wam polecić szafy od http://www.met-lak.com.pl/ - sa bardzo wysokiej jakości, wykonane z dobrych i solidnych materiałów. Możesz tam trzymać ważne rzeczy i dokumenty. Muszę przyznać, że faktycznie świetne są szafy na akta firmy Met-Lak dlatego zgadzam sie z przedmówcą są wysokiej jakości i naprawdę chronią dokumenty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 21, 2017 Dobrej jakości meble możesz znaleźć też na www.meriwa.pl. Mają szeroki asortyment, dobrze wykonane meble i przystępne ceny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 23, 2017 Proponuję oblukać sklep na stronie www.mebel-partner.pl Firma się nazywa tak jak jest w adresie – Mebel Partner, ja ich pierwszy raz spotkałem na allegro. Oprócz tego, że sprzedają internetowo to mają też swój salon stacjonarny. Co najlepiej u nich kupić? Moim zdaniem krzesła i fotele, zwłaszcza te modele biurowe mają świetne. Jak ktoś chce wyposażyć się w wygodne i designerskie siedziska to tutaj można coś sobie dobrać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość valbueno90 Napisano Styczeń 25, 2017 Każdej firmie zależy na jak najlepszym kontakcie z klientami , na pewno biuro się nie obejdzie bez telefonu biurowego który zapamiętuje dzwoniący numer, więc nie trzeba prosić klienta o podanie go, polecam przeczytać http://oprogramowanie-dedykowane.com.pl/sprzet-biurowy-telefony-gigaset/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gadaporada Napisano Styczeń 27, 2017 Jak ktoś szuka oszczędności to polecam dowiedzieć się więcej o sprzęcie poleasingowym, można tanio kupić sprawny sprzęt, proszę przeczytać http://perfectnails.pl/kobieta-i-biznes/moje-sprawne-monitory-poleasingowe/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 28, 2017 Według mnie warto jest zainwestować w te materiały w korzystnych cenach http://www.abcpapier.pl/. Poza tym załatwiają na czas zamówienie. czego chcieć więcej... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 6, 2017 ja większość rzeczy zamawiam z www.mmpartners.eu Po pierwsze nie trzeba się ruszać z miejsca, po drugie mają świetne ceny a po trzecie duży wybór i u nich właściwie mogę zamówic większość z wyposażenia :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Wedelka55 Napisano Luty 7, 2017 Witam Was. Jeśli już jesteśmy na etapie rozmów na tematy biurowe to może pomożecie mi w pewnej sprawie. Otóż od jakiegoś czasu szukam odpowiedniej powierzchni biurowej do wynajęcia. Razem z moją siostrą jesteśmy księgowymi i chcemy coś wynająć aby jeszcze lepiej poprowadzić naszą firmę. Szukałam całkiem sporo i znalazłam fajną wyszukiwarkę biur. Które z tych będzie według Was najlepsze http://www.officemap.pl/search/list/?city=lodz Dajcie znać w komentarzach. Liczę na Was. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 12, 2017 w kwestii wyposażenia biura polecam http://wndcomp.pl/ zarówno pod względem mebli jak i pod wzglęcem akcesoriów. Moim zdaniem naprawdę mają swietne ceny oraz bardzo dobrą jakość Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 13, 2017 Tutaj macie świetny przykład we w miarę przyziemnym budżecie, zobaczcie - https://www.morele.net/wiadomosc/hp-elitebook-1040-recenzja-dane-techniczne-czy-warto/3447/ Tak, to w dalszym ciągu sporo jak na laptop, ale jeśli mówimy o sprzęcie, na którym ma bazować firma, to wiadomo, że konfiguracja musi być solidna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 13, 2017 O ile budżet pozwala to zdecydowanie tak - https://www.morele.net/wiadomosc/hp-elitebook-1040-recenzja-dane-techniczne-czy-warto/3447/ A ogólnie raczej nie powinno się stawiać na rozwiązania kiepskiej jakości - w przypadku firmy przecież potrzebna wam będzie konkretna konfiguracja. Mylę się? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach