Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Kasia22Kraków

Podoba mi się chłopak który ma dziewczynę.

Polecane posty

Gość Kasia22Kraków

Hej. Mam problem i napiszę o tym tutaj w nadziei, że ktoś pomoże mi go rozwiązać:) Jestem studentką i ostatnio poznałam przez internet chłopaka z mojego kierunku studiów-anglistyki. Stało się to przez internet ponieważ oboje lubimy gry komputerowe i tak jakoś wyszło, że gramy razem w jedną grę, rozmawiając codziennie na skype. W rozmowie zawsze uczestniczę ja, on i kilku wspólnych kolegów. Problem jest taki, że po kilku rozmowach bardzo mnie zainteresował. Podoba mi się jego poczucie humoru - mamy podobne, zainteresowania, pogląd na wiele spraw i podejście do życia. Czuję, że jesteśmy do siebie bardzo podobni i swobodnie nam się rozmawia i żartuje. No ale on ma dziewczyne z która jest juz 3 lata. Oboje są z Warszawy i widują się co dwa tygodnie. On do niej codziennie dzwoni i widać że mu na niej zależy. Zastanawia mnie kilka rzeczy: 1. Raz rozmawialiśmy na skype i powiedział, że szkoda iż spóźnił sie z poznaniem mnie 3 lata. 2. Kilka razy na skype powiedział do mnie "słońce moje". 3. Czy jest szansa, że mu się spodobałąm i że może odkochać się w tamtej dziewczynie?:P O ile mi wiadomo to ich zainteresowania się różnią. Jeszcze nie spotkaliśmy się face to face, ale planujemy iść w gronie znajomych na piwo. Dodam, że jestem ładna i z wyglądu na pewno bym mu odpowiadała. Proszę o rady i wasze przemyślenia na temat pytania w punkcie 3. :D

Gość rosssy
Jeśli spodobasz mu sie na żywo jest szansa:-)

Gość onaa 90
a teraz postaw sie na miejscu jego dziewczyny? co bys czula , gdyby ktos chcial ci odbic chlopaka? tak sie nie robi , na pewno sa ze soba szczesliwi,3 lata to kawal czasu