Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość przyszła mama Anielki:-)

Pytanie do doświadczonych mam o wózek - POMÓŻCIE

Polecane posty

Pytam was, ponieważ po raz pierwszy będę mamą i kompletnie nie mam doświadczenia w tych sprawach. Jaki wielofunkcyjny wózek możecie mi polecić, tak do 2400 zł.? Taki, który wam się sprawdził. Czym się przede wszystkim kierować przy zakupie wózka? Jeżeli macie jakieś negatywne doświadczenia z konkretnym producentem czy modelem, również proszę o informację, będę wiedziała czego uniknąć. A i uprzedzam pytanie, nie mam żadnych koleżanek, których mogłabym zapytać, mam bratową z dwójką dzieci, która patrzy, żeby było jak najtaniej, a mi troszkę na jakości zależy.

Gość jfdijfidjd
Espiro Enzo Evo a czym się kierowac: skrętne koła nie za ciezki amortyzacja regulowane podnozek nie za mala gondola

jfdijfidjd - kupowałaś na Allegro czy w sklepie?

Gość 9309334
dużo mam chwali jedo fyn ale slyszalam duzo negatywow na temat wersji spacerowej

Gość jfdijfidjd
na allegro bo taniej ale wcześniej w sklepie oglądalam.

Gość only yll
ja moge polecic Quinny speedy...sprawdzil sie przy 3 dzieci plusy: lekki zwrotny sklada sie do formatu A4 :) pompowane kola..sprawdza sie na polskich drogach minusy: mala siatka na zakupy.. ale ogolnie moge ten wozek wszystkim polecic...tam nie ma co sie popsuc, zlamac czy odleciec:)

Gość goracamamuska