Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mnubzvzvoc

Nie kupujcie kaszek Nestle-Szcur znaleziony

Polecane posty

Gość kros napisal wyzej
Moze to nie byl szczur, moze dziewczyna klamie ale nie piszcie o sterylnej produkcji hahahaa! ! Tak slepo wierzycie reklamom i tym cuuuudnym produktom dla dziecim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sprawa się wyjaśniła. To był kawałek nierozdrobnionego ciasta który wyglądem (mającym wielką fantazję) przypominał szczura. Najpierw trzeba było sprawdzić, później alarmować wszystkie media w kraju i robić z siebie durniów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Nauczona na błędach
Widziałam te zdjęcia na fb chwile po tym jak się ukazały. Profil tej dziewczyny w tedy posiadał zdjęcia dane nazwisko, nie dziwie się że poblokowała czy usuwała jak kilkaset tysięcy osób zaczeło do niej pisać. Mogła się przeciez pomylić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość i ze niby
pomylic? pomylic to sie mozna, jak se zobaczy szczura a sie okaze, ze to mysz :) a nie: brylke ciasta brac za szczura i narazac jakakolwiek firme na milionowe straty (taaaaaak, po jednej aukcji z rzekoma plesnia, Bonaqua zostala w ogole wycofana z rynku bo popyt tak spadl) - ludzie zapamietuja zle rzeczy a sprostowan nikt nie czyta - taka glupota powinna glupia babe slono kosztowac, teraz firma N. powinna ja posadzic o znieslawienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość A ja wam powiem tak
Nie wazne czy szczur czy bryla ciasta jak mozna dopuscic zeby w zywnosci tymbardziej dla niemowlat wyladowalo cos co nie powinno surowa brylka ciasta !!!! jakim cudem? dziecko moglo sie zatruc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ONA PALI WIĘC DYM MA CODZIEŃ
jeśli ta laska naprawdę znalazła coś w kaszce to jest albo głupia albo uczciwa. moja znajoma znalazła jakąś gumę-wyglądało jak uszczelka w słoiku jednej z wiodących firm. zadzwoniła na ich infolinię i podała tą informację. po dwóch dniach jakiś facet do niej oddzwonił-dostała 15tysięcy za dyskrecję. oczywiście mogła wyciągnąć dużo więcej bo co to dla firmy obracającej milionami-ale nie była pazerna. ja tam mam ograniczone zaufanie do żywności pochodzącej z wszelkiej produkcji,ale co mam dawać jeść rodzinie? zasadzić na dachu warzywa a na balkonie hodować zwierzęta? bo mieszkam w szeregowcu więc w moim 100 metrowym ogródku mogę wypasać co najwyżej króliki :) coś jeść trzeba,a syf jest wszędzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie wierze w to
usunela info z fejsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ekspert.Nestle
Z zadowoleniem przyjęliśmy informację z Sanepidu, iż nie znaleziono w badanej kaszce żadnego ciała pochodzenia zwierzęcego. W pełni rozumiemy zaniepokojenie rodziców dotyczące bezpieczeństwa produktu, który skierowany jest do naszych najmłodszych konsumentów. Bardzo żałujemy, że zaniepokojona mama nie zdecydowała się na bezpośredni kontakt z naszą firmą w celu wyjaśnienia sprawy. Pozwoliłoby to nam szybciej rozwiać wszelkie obiekcje nie narażając jej i innych rodziców na stres. Sposób w jaki mama podzieliła się zastrzeżeniami co do produktu bez uprzedniego upewnienia się co do zasadności oskarżeń, budzi wątpliwości szerokiej społeczności. Zapewniamy, że wszelkie zgłaszane sygnały dotyczące produktów Nestle traktujemy z wyjątkową powagą i troską. Ich bezpieczeństwo i jakość są dla nas bowiem sprawą najwyższej wagi. Nadal w pełni współpracujemy z władzami sanitarnymi w celu jednoznacznego ustalenia czy obiekt jest ciałem obcym, czy jest to zbrylony produkt. Będziemy na bieżąco informować o postępie w wyjaśnianiu sprawy. Zapewniamy, że w procesie produkcji wszystkich naszych wyrobów stosujemy rygorystyczne normy w zakresie prawa żywnościowego zarówno krajowe, jak i określane przez prawodawstwo Unii Europejskiej opracowane z myślą o niemowlętach i małych dzieciach. Chętnie odpowiemy także na wszelkie Państwa dodatkowe pytania za pośrednictwem Centrum Informacji dla Rodziców, tel. 801 333 000. Zachęcamy również, by po aktualne informacje dotyczące oferowanych przez nas wyrobów i ich bezpieczeństwa sięgać na nasze oficjalne strony internetowe: www.nestle.pl; www.zdrowystartwprzyszlosc.pl; www.dziecko.nestle.pl. Ekspert.Nestle Ekspert.Nestle, udziela porad i odpowiada na pytania związane z produktami NESTLE, a także kwestiami dotyczącymi żywienia. Zapraszam do dyskusji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bieszczadzka liealistka ;)
Czy ta kobieta poniesie jakąs odpowiedzialność za niesłuszne zniesławienie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ekspert.Nestle
Zgodnie z naszymi uprzednimi deklaracjami, informujemy, że Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Kaliszu swoim protokołem z dnia 25/01/2013 potwierdził, że w warunkach stosowania zabezpieczeń oraz realizowanego reżimu technologicznego przez Zakład Produkcyjny Nestle w Kaliszu wykluczona jest możliwość zanieczyszczenia produktu ciałami obcymi oraz powstanie zlepu w opakowaniu jednostkowym w procesie produkcji. Jednocześnie ustalono, że obiekt zgłoszony w ww. produkcie jest najprawdopodobniej grudką kaszki, która mogła powstać w wyniku kontaktu z wodą podczas przygotowywania wcześniejszych porcji z tego opakowania. Zgodnie z posiadaną przez nas informacją, przed dokonaniem odkrycia przygotowane zostały wcześniej 3 lub 4 porcje kaszki (opakowanie zawiera 5 porcji). Informacja o rzekomym ciele obcym została upubliczniona w internecie pochopnie; władze sanitarne potwierdziły, iż informacja ta nie jest zgodna z prawdą. Nie mniej jednak wzbudziła ona nieuzasadnione obawy co do jakości i bezpieczeństwa naszych produktów, wartości, które są kluczowe dla Nestle Polska. Bezpośredni kontakt konsumentki z firmą lub odpowiednimi władzami sanitarnymi, uchroniłby innych konsumentów i zainteresowanych rodziców przed niepotrzebnym stresem. Bezpieczeństwo i jakość naszych produktów są dla nas sprawą najwyższej wagi. Dlatego też firma Nestle Polska zastrzega sobie prawo do obrony swojej reputacji. W pełni rozumiemy zaniepokojenie wszystkich rodziców dotyczące bezpieczeństwa produktów, które skierowane są do naszych najmłodszych konsumentów i dlatego chętnie odpowiadamy na wszelkie Państwa pytania za pośrednictwem Centrum Informacji dla Rodziców, tel. 801 333 000. Zachęcamy również, by po aktualne informacje dotyczące oferowanych przez nas wyrobów i ich bezpieczeństwa sięgać na nasze oficjalne strony www: www.nestle.pl; www.zdrowystartwprzyszlosc.pl; www.nestle.pl/dziecko. Ekspert.Nestle Ekspert.Nestle, udziela porad i odpowiada na pytania związane z produktami NESTLE, a także kwestiami dotyczącymi żywienia. Zapraszam do dyskusji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×