Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość emilym

dziewictwo

Polecane posty

Gość emilym

w tym roku kończę 20 lat i nadal jestem dziewicą, nie miałam jeszcze chłopaka. studiuję, jestem ładna i zadbana, uprawiam kilka dyscyplin sportu, rysuję, gram na gitarze, mam powodzenie, ale nie potrafię z kimś być. mam całą masę przyjaciół, nie czuję się samotna czy poza grupą, jednak nadal tego nie robiłam. czy coś jest ze mną nie tak??

Gość kafeteryjnyroochacz
nie oszukuj się, twarz, lub ciało do wymiany 🖐️

Gość emilym
odkąd podjęłam drugą pracę faktycznie mam go niewiele, ale gdybym spotkała tylko kogoś wyjątkowego na pewno znalazłabym dla niego czas. ale mimo wszystko....to już 20 lat

Gość emilym
właśnie, rzadkość... znam wiele dziewczyn, które też jeszcze tego nie robiły. wcześniej wytrwale czekałam na tą "wielkość miłość", mam przyjaciółkę, która wychodzi z podobnych założeń co ja, więc nie odczuwałam presji społeczeństwa, ale teraz. zaczyna mnie to męczyć.

Gość warszawianka10
Dziewczyno, ja mam 28 lat i jestem zupełnie normalną dziewicą:)

Gość emilym
pocieszyłaś mnie, nie powiem. ale nie czujesz się z tym źle?

Gość emilym
raczej emocjonalnie. ale nie z tego względu, że tak bardzo tego potrzebuję juz teraz zaraz, chętnie poczekałabym jeszcze na kogoś naprawdę wyjątkowego, może myślenie głupiego o prawdziwej miłości w XXI wieku, ale takie są moje założenia. gorzej czuję się z tym co wyrabia się na świecie, a co jeżeli potem będzie mi trudniej? jeżeli będę z kimś przyznać się do tego że jeszcze tego nie robiłam?

Gość warszawianka10
Nie czuję się z tym źle. Tym bardziej, że jest nadzieja, iż wybranemu-jedynemu będę mogła powiedzieć, że jest pierwszym; że to skarb specjalnie dla niego:)

Gość no wlasnie...