Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość oliwka357

Bardzo proszę o pomoc...

Polecane posty

Gość oliwka357

Witam, od pewnego czasu jestem strasznie blada, mam podkrążone oczy, do tego robią mi się siniaki na udach i łydkach bez powodu, które dosyć długo znikają. Jestem zmęczona, senna mimo że śpię 8 godzin i schudłam 5 kg w ciągu trzech tygodni bez żadnej diety. Do tego dochodzi dziwny zapach moczu szczególnie rano, tak jakby amoniak. Dodam że jestem studentka, od świąt nic innego nie robię tylko się uczę. Może brakuje mi jakiś witamin? Co polecacie? Jem 3 posiłki dziennie, wiem że dieta nie jest zbytnio urozmaicona ale nie mam czasu na wymyślanie potraw, w dodatku prawie nie jadam mięsa. Na śniadanie bułki z serem czy szynką, ewentualnie do tego pomidor, na kolację płatki z mlekiem, a na obiad albo kopytka albo frytki, ryba i tak prawie codziennie. czasem zjem jakiś jogurt. Co mi może dolegac? Może poprostu jestem przemęczona?

Gość cóż......
zbadaj krew, wygląda na małopłytkowość.

Gość oliwka357
Teraz nie mam za bardzo czasu robić badań, bo przygotowuje się do egzaminów. Jak już będzie po sesji i nadal będę się źle czuła zrobię badania krwi i moczu. A skąd ten dziwny zapach moczu?

Gość wydaje mi się
Mi to wygląda na silną anemie i ewentualnie małopłytkowość. A ten mocz to może być odwodnienie albo jakaś poważniejsza choroba. Powinnaś zbadać krew i mocz i wtedy zobaczysz. A to chudniecie to może ze stresu? Zmien trochę dietę, wprowadz więcej owoców i warzyw najlepsze źródło witamin. I najważniejsze... wizyta u lekarza Cię nie minie.

Gość sprawdź TARCZYCĘ
od razu

Gość sprawdź TARCZYCĘ
i lepiej nie odkładaj tego na "za czas jakiś"

Gość noblesssse
spytaj wracza, do lekarza nie masz czasu-a na forum masz???

Gość oliwka357