Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Andżelika30_lat

co dalej robic w życiu?

Polecane posty

Gość Andżelika30_lat

w skrocie jestem księgową, praca od 8-16, przecietna pensja - czyli za mało żeby żyć i za dużo żeby umrzeć... i nie wiem co dalej. Moje hobby raczej ogranicza się do czytania ale i tego mam dosyć. Chce działać. Może drugi etat, ale jaki? Przecież nie Mc Donald. (rodzinnie ustatkowana). jakieś sugestie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mam w sobie to coś
Zacznij budować własne przedsiębiorstwo! Dzisiaj jest ogrom możliwości i można nie tylko dobrze zarabiać ale też dobrze się przy tym bawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Andżelika30_lat
myślałam o tym, ale jakie przedsiębiorstwo? Biuro rachunkowe? trzeba władować sporo kasy, ale najwiekszy problem to znalezc klienta. trudne i w tym momecie zycia niewykonalne :/ co jeszcze można by robić, gdzie pracować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mam w sobie to coś
Ja osobiście mam coś co pozwala ludziom oszczędzać paliwo w samochodzie, ponad 20%. Sprzedaję to coś i świetnie sobie dorabiam. Możesz robić to samo. Z pewnością masz znajomych z autami, chcących mniej wydawać na paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mmLena07
na twoim miejscu zainteresowałabym sie prowadzeniem księgowości dla firm, które Polacy zakładają w Anglii, a mieszkają w Polsce. Coraz więcej ludzi tak robi. Są firmy pośredniczące,które zajmują się księgowością w takich przypadkach i jest w związku z tym dużo pracy, bo jest naprawdę duże zainteresowanie. Tylko trzebaby dobrze poznać ich prawo itd. Dużo ciekawej roboty dla księgowej - rozszerzyć zakres działania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach