Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Aneta13

Jaką markę laptopu wybrać?

Polecane posty

Gość Aneta13

Zepsuł mi się komputer. Chciałabym kupić laptop. Niestety nie znam się zbytnio na elektronice. Budżet 3000 zł. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dell toschiba spokojnie ci straczy ;) mam oba i sa cool

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sasu
asus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mirtka_34
bierz Dell albo Lenovo tutaj: http://www.laptopyopinie.pl/ mają bardzo dobre opinie powystawiane, więc sądzę, że warto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sukienka i co he9878677
a hp zle?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość noshit
Bierz Dell Inspiron 7720 w wygodnej dla Ciebie konfiguarcji ktora zalezy od ceny oczywiscie. Nie polecam innych marek niz Dell. Jest to firma ktora specjalizuje sie tylko w produkcji komputerow i monitorow maja swietny i szybki serwis wiec w razie gdyby Ci sie cos zepsulo to problemow nie bedzie i szybko naprawia, aczkolwiek ta marka jest chyba najmniej psujaca sie z laptopow wiec tutaj luz. Asusy kiedys byly dobre ale ostatnio coraz wiecej sie psuja wiec nie polecam. Tutaj masz ranking marek laptopow wg ocen uzytkownikow http://jak-wybrac-laptopa.wieszwszystko.com/ranking.php przejrzyj jak sie prezentowaly w poszczegolnych latach a zauwazysz ze Dell zawsze byl w czolowce. Samsung niby wysoko rowniez ale samsung sie zamuje roznymi rzeczami produkuja telewizory rozne urzadzenia itp. lepiej wybrac firme ktora robi tylko komputery i jest dobrze ocenienia przez uzytkownikow a wiec DELL :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość roladinia
DELL

Udostępnij ten post


Link to postu