Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość syyyyfftotalny

Czy wy też macie taki problem ze znalezieniem pracy ?

Polecane posty

Gość syyyyfftotalny

Nie wiem co ja robię takiego źle że nigdzie mnie nie chcą przyjąć do pracy. Mam 27 lat, co prawda nie mam wielkiego doświadczenia zawodowego ale jakieś 2 lata nie całe będzie na umowach przepracowane a to w restauracji, a to w fabryce. Potrafię dużo, co prawda w CV mam spore luki zawodowe no ale nie z mojej winy, chciałem pracować ale ciężko znaleźć pracę tym bardziej w mojej miejscowości gdzie wszystko obstawione a z robotą bieda. Co chwile są jakieś ogłoszenia o pracę niby no to wysyłam CV do tego ładny list motywacyjny konkretny a nie na odwal, wysyłam gdzie się da i nic zero odzewu. Raz zadzwonili z firmy ale to chcieli tylko umowę zlecenie bez umowy o pracę to podziękowałem. Mam tego dość, 27 lat, większość z moich znajomych pracuje zawodowo od paru lat a ja jak idiota nie mam pracy. Jedyne pocieszenie to założyłem działalność bo przez dwa lata składka ZUS niska to jeszcze jakoś idzie mi handlowanie rzeczami na allegro a tak to bieda aż piszczy. Czy Wy też macie taki problem ze znalezieniem pracy ? Dodam tylko że posiadam wykształcenie zawodowe, mam zawód wyuczony, obecnie robię zaocznie liceum i mam nadzieję że go skończę. Nie wiem co jest powodem mojego braku pracy, już kompletnie mam dość.

Po prostu trzeba kombinować. Przekwalifikować się, zdobyć nowe umiejętności. Jaki jest Twój zawód? Nie mógłbyś pracować w nim sam?

Gość lalale
witaj w klubie mam 28 la pracowałam jako kelnerka 3 lata , rachmistrz spisowy , pisarka na komisji wojskowej!! mam dziecko i cięzko o stałą pracę!! pozdrawiam

Gość może problemem