Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Berenika84

Specjalista ds. administracji

Polecane posty

Gość Berenika84

Witam. Czy ktoś z Was pracuje jako specjalista ds. administracji? Wymagania jakie stawia pracodawca, to: -wykształcenie średnie; -znajomość pakietu MS Office; Pracodawca oferuje wsparcie szkoleniowe podczas okresu wdrażania. Moje pytanie dot. znajomości pakietu MS Office. Martwię się, bo moja znajomość tego programu jest niewielka. Czy szkolenie wystarczy mi aby nauczyć się tego co wymagają, wiem że będę musiała wprowadzać dane do systemu, dołączać dane do systemu. Czy to jest w miarę proste, czy wymaga naprawdę dobrej znajomości MS Office?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a co mi tam!
jest w miare proste, jak Ci proponują przeszkolenie to co sie martwisz, podstawy chyba jakies masz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Berenika84
Tak, podstawy znam. Dopiero złożyłam CV, zobaczymy czy mnie zaproszą :) Dzięki za zachęcenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zegda
jeśli masz offica na kompie, to możesz sama sie błyskawicznie podszkolic podręczników i poradników nie brakuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×