Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Ms. JD

Miłość z Facebook'a

Polecane posty

Gość Ms. JD

Uprzedzając ataki i złośliwe uwagi- dzielę się swoją historią z czystej potrzeby wyrzucenia kłębiących się we mnie myśli. A może także po to, żeby zmusić inne dziewczyny do zastanowienia się nad priorytetami i wybieraniem tego, co ważne, przed tym, co pilne. Kwiecień ubiegłego roku. Studiuję za granicą. Zakładam na FB fanpage projektu-inicjatywy społecznej, którą chcę zrealizować już po powrocie do Polski. Pojawia się pierwszy 'lubiący'. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że facet, który jako pierwszy kliknął 'like' wywróci moje życie do góry nogami. Odzywa się na mój prywatny profil, pyta o pomysł, chwali, oferuje wsparcie i pomoc. Wiem, kim jest, bo łączy nas ta sama branża. Z tą różnicą, że ja jeszcze stoję po stronie studenckiej, on wykłada prawo na jednej z Polskich uczelni. Szukam o nim informacji w internecie. Gwiazda palestry, świetnie zapowiadający się naukowiec. On nie wie o mnie nic. Już pierwszego wieczora proponuje kawę po moim powrocie do Polski i proponuje kontynuację naszych 'fejsbukowych rozmów'. Zgadzam się bez wahania, bo imponuje mi ogromną wiedzą, błyskotliwością i otwartością. Przez następne 4 noce rozmawiamy do 4,5 rano. Opowiadamy o swoich zainteresowaniach, planach, problemach, znajomych, jednym słowem o tym, co dla nas ważne. Te rozmowy stają się dla mnie jak narkotyk. Zauważam, że nie myslę już o nim w kategoriach wirtualnego znajomego, ale kogoś ważnego, kto stał się nierozłączną częścią mojego życia. Po tygodniu z jego strony pada propozycja przylotu do mnie. Strach miesza się z ekscytacją. Ostatecznie staje na tym, że to ja za dwa tygodnie przylecę do Polski, przy okazji załatwiając swoje sprawy. Ten moment to była jakaś cezura w naszych relacjach. Stał się katalizatorem i wyzwalaczem naszej internetowej 'miłości'. Jakie to zabawne, zaczęłam się