Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość brudne dziecko Sida.aa

Wyposażenie auta w UK-od czego zacząć..?

Polecane posty

Gość brudne dziecko Sida.aa

Witam drodzy forumowicze,bardzo proszę o pomoc i niech mnie ktoś oświeci..:( otóż jestem drogową świeżynką,zdałam prawo jazdy 4 miesiące temu(w UK) no i dziś kupiłam samochód-ok,auto od angielskiego dilera,normalnie zarejestrowane i kupione w UK ze wszystkimi angielskimi wymogami.No więc auto stoi sobie pod domem,polisa zaczyna się jutro no i..w drogę.Pytanie moje dotyczy: czy jest w UK coś takigo jak ''obowiązkowe wyposażenie pojazu'' ? Np.trójkąty,hi-visy,apteczka itp? Bo jak auto jest,to pora na akcesoriA i nagle zdałam sobie sprawę,że jestem kompletnie zielona w tym temacie :O prócz literki P co może się jeszcze przydać? Czy jeśli nie mam w aucie gaśnicy-należy spodziewać się mandatu? Dodam,że moimi stałymi pasażerami będą mąż-mający tylko angielską ''eLkę'' oraz 2 letnie dziecko.Więc podwójna koncentracja i ostrożność wskazane ze względu na nich,siebie i innych kierowców. Czy ktoś może mi polecić fotelik (szukam raczej na ebayu) dla dziecka o wadze 13-13,5kg, 90cm, 2 latka? Proszę Was bardzo o pomoc! :( Ps. Wesołych świąt dla rodaków na obczyźnie jak i tym w Polsce :)

Gość POIUYTRLICJAAAAAA
KOLEJNE PROWO!!!!!!!!!!!!!

Gość brudne dziecko Sidaa.aaa
a dlaczego to ma być prowo? Generalnie z tego co wiem, to przepisy nie nakazują mieć czegoś w aucie, ale czy warto mieć coś dla własnego spokoju sumienia? Pytam w miarę doświadczonych kierowców poruszających się po UK i proszę o pomoc.