Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Druga ja

Przeszłość kontra przyszłość? Interpretacja snu

Polecane posty

Gość Druga ja

Witam forumowiczki :) Miałam strasznie dziwny sen i raczej nie Mam tendencji do wierzenia w jakies przepowiednie itd ale ten sen mnie zaciekawil i nie daje mi spokoju. Zastanawiam sie co moze znaczy? Proszę jak ktoś sie zna na interpretacji snów, moze będzie mógł cos powiedzieć/ doradzić, no wiec sen: Jestem studentka na 2 roku i to realia :) i teraz sen: byłam na moim uniwerku na korytarzu który wcale nie wyglądał jak mój uniwerek tylko jak moja stara szkoła. Stałam przed pewna sala, w której większość studiujacych ze mną była i Miała zajęcia ale ze ja wybrałam inny przedmiot to nie miałam tych zajęć. Jednak bardzo chciałam dostać sie do tej klasy i wkoncu weszlam usiadlam i zaczęłam rozmawiać z jakimś chłopakiem z klasy i pytam sie jego co to za lekcja a on mówi ze historii. Ja mówi to niemożliwe wy powinniście mieć planowanie miast czy cos takiego a on ze cicho i dalej pisał swoją klasowke. Ta cała lekcja była tak jakby w tajemnicy i szeptalismy rozmawiając, balam sie ze nauczycielka dowie sie ze ja tam nie powinnam byc i ze mnie wyprosi, a wyglądała mi na taka jedze. Pózniej tak jakby sie czas cofnął i znowu stałam przed ta sala na korytarzu z jakaś dziewczyna ale nie wiem kto to nawet nie wiem jak wyglądała Bo widziałam tylko jej postać i bardzo chciałysmy wejść tam, moze to moja świadomość nie wiem... Nie patrzylam na nia w ogole, tylko rozmawialysmy i zastanawialysmy sie co wykombonowac by tam wejsc na ta lekcje. Ale nagle wyszła ta nauczycielka i mnie zaprosiła do środka, pytając czy chce dołączyć do lekcji historii. Była bardzo miła, biło od niej ciepło, a lekcja było bardzo interesująca i intrygujaca, jakaś taka inna od wszystkich. Po lekcji podszedł do mnie jakoś chłopak i zaproponował mi ze mi pokaże co wymyślili z innymi studenta