Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość załamana matka 20latkiem

Jestem załamana swoim synem!!!

Polecane posty

Nigdy nam się nie przelewało. Żyliśmy skromnie ale uczciwie, mała kawalerka w której mieszkaliśmy ja, mąż i syn. Syn przeżywał że nie ma swojego pokoju, że nie ma swojego komputera. Dopiero niedawno(dwa miesiące temu) poznałam jakie jest znaczenie internetu. Syn nie poszedł na studia, nie zdał matury i pracuję jako męska prostytutka. Ma prawie 10 tysięcy na miesiąc. Z tego co wiem sypia on zarówno z kobietami jak i mężczyznami.

Gość hula wiatr na wrzosach
jak taki bogaty to po co z wami mieszka?

Po co mu te pieniądze. Zawsze mówilam mu że lepiej żyć skromnie ale być porzadnym, uczciwym i dobrym człowiekiem.

Właściwie to już z nami nie mieszka ale wypomina nam że dostał od nas damski chuj. Boli mnie to jako matka, bo poświęciłam się mu. Chciałam żeby poszedł na studia to on zasłonił się tym że nie ma warunków. Nie trafiają do niego argumenty że uczyć się może i pokój nie ma nic do tego.

Właściwie to już z nami nie mieszka ale wypomina nam że dostał od nas damski chuj. Boli mnie to jako matka, bo poświęciłam się mu. Chciałam żeby poszedł na studia to on zasłonił się tym że nie ma warunków. Nie trafiają do niego argumenty że uczyć się może i pokój nie ma nic do tego.

Gość do tego by studiować należy
mieć jakiekolwiek warunki :) pokój, własny komputer, własny telewizor, własne meble, własne biurko, własne łóżko

Gość 20 lat to i tak dlugo
wytrzymal z wami w jednym pokoju.... Nie zdarzyliscie przez te lata zaoszczedzic na wieksze mieszkanie?nie placac kredytu itp?

Gość druciany plastik
Chce Ci się o tej porze te prowo wymyślać i o lektyce też ?:D

Gość 20 lat to i tak dlugo