Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość cosmo123

Czy klient ma prawo...?

Polecane posty

Gość cosmo123

Miałam dzisiaj w pracy taką sytuację. Kobieta kupiła coś na stoisku mięsnym ( 30 dag szynki - mniejsza z tym). Wróciła do sklepu po 3 min i mówi, że ona jednak tego nie chce, żeby jej wrócić pieniądze, bo zapomniała, że miała kupić PIWO, a nie ma już więcej pieniędzy. Powiedziałam jej, że raczej jest to nie możliwe, że staramy się tak nie robić. Biorąc pod uwagę, że towar nie był wadliwy. Tylko ona miała takie WIDZI MI SIĘ. Oczywiście była awantura, wykrzyczała, że klient ma prawo zwrócić towar, że co my sobie wyobrażamy itd itd...Jak to jest z tym prawem? Klient ma prawo zwrócić towar, bo po prostu się mu "odwidziało"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Hoooommemade27
W sklepie "stacjonarnym" nie musisz przyjmować kiedy komuś się odwidziało. To nie kupowanie na odległość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ula której znowu ukradli nick
chyba tak , w kauflandzie tak jest , tzn było 2 lata temu ,ale żeby wędlinę z wagi , absurd !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cosmo123
Zwłaszcza, że to nie pierwsza taka sytuacja z tą babą. Czasami mam wrażenie, że przychodzi tam tylko po to żeby kogoś wkur.... :/ ehhh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×