Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość coma-fanka

teleskop prezent na komunię dla chłopca

Polecane posty

Gość coma-fanka

chciałabym kupić w prezencie komunijnym teleskop dla syna kuzynki. planuje wydac na niego ok 200zł ale niestety nie znam się na tych wszystkich parametrach, prosze doradźcie który wybrać bo na allegro jest ich sporo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A chciałby teleskop?? Myślę że najlepiej jak kupisz go w sklepie stacjonarnym gdzie sprzedawca ci podpowie i będziesz miała na niego pewną gwarancję!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Za 200 zł nie kupisz nawet w
miarę przyzwoitego teleskopu, a kupowac bubla chyba nie chcesz w prezencie? Przemysl jeszcze swój pomysł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość coma-fanka
kupiłam za 162zł na allegro, jestem zadowolona z zakupu, w zestawie oprócz teleskopu jest jeszcze lornetka, mikroskop, zestaw próbek plakaty, książka itp. Moze nie jest to zestaw profesjonalny ale myślę że na początek dla 9letniego dziecka wystarczy. Sama chciałabym mieć coś takiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość coma-fanka
sklep ma swoją siedzibę we Wrocławiu, jest to zaufany sprzedawca, gwarancja 24mies.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Brzmi ciekawie
No to jak ja pomyślę o swojej przygotowanej fotoksiążce dla chrześnicy, a mianowicie czymś na kształt http://fotobistro.pl/fotoksiazki to sama nie wiem czy wystarczy jej taki prezent... co prawda dziewczynka ale teleskop to już spory wydatek...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ala_ma_koty_dwa