Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mam już dosyyyć

ile kurna można gotować śmierdzące żarcie?!

Polecane posty

Gość mam już dosyyyć

do mojej współlokatorki przyjechali rodzice z indii (mieszkam w UK) i zamiast zwiedzać siedzą nam od 2 tyg na łbie i codziennie smrodzą żarciem :( to nie jest prowo i nie jestem rasistką, współlokatorkę bardzo lubię i nie chodzi o ich narodowość, tylko ja nie znoszę zapachu azjatyckiego, zwłaszcza hinduskiego żarcia i tak dzień w dzień 2 tyg zresztą to nic przyjemnego mieć czyichś rodziców którzy nawet języka nie znają na głowie przez 2 tyg! zresztą kto przyjeżdża do obcego kraju z innego kontynentu i tylko siedzi w domu? ;/

Gość mam już dosyyyć
śmierdzi po prostu tymi przyprawami takimi nie wiem curry kurkuma nie znam się... ale nie lubię bardzo tego zapachu, pozostałym współlokatorkom też to przeszkadza. parę dni to spoko ale jak można 2 tyg siedzieć ;/ a ta ich córka nic na to

Wspolczuje bo wiem jak to capi tez nie znosze indyjskiego zarcia I zmartwie ciebie cos czuje ze oni w ogole nie wyjada

Gość gdyby przyjechali Twoi rodzice
bez jezyka, a Ty mialabys jakies zajecia (szkola, praca) to tez siedzieliby pewnie w domu, czekajac na Ciebie. Gotowaliby Ci bigos, na ktory slinka by Ci ciekla, a tacy wspollokatorzy - nie Polacy, rzygaliby na sam smrod kiszonej kapusty :D nie rozumiem Cie. moze dlatego, ze uwielbiam curry i kurkume ;)

Gość gdyby przyjechali Twoi rodzice
bez jezyka, a Ty mialabys jakies zajecia (szkola, praca) to tez siedzieliby pewnie w domu, czekajac na Ciebie. Gotowaliby Ci bigos, na ktory slinka by Ci ciekla, a tacy wspollokatorzy - nie Polacy, rzygaliby na sam smrod kiszonej kapusty :D nie rozumiem Cie. moze dlatego, ze uwielbiam curry i kurkume ;)

Gość klodia_tv