Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość od września bezrobotna

Przez starą babę zostaje od września bez pracy.

Polecane posty

Pracuje w szkole. Jestem nauczycielem mianowanym. Dziś dyrektor przedstawił nam przydział czynność na nowy rok szkolny. Poinformował mnie, że od września nie ma dla mnie pracy, bo w związku ze zmniejszeniem liczby oddziałów braknie dla mnie godzin. Dostała je nauczycielka, która ma 62 lata, od 6 lat może przejść na emeryturę, do tego należy do ZNP i ma ochronę związkową. Dzieci jej już dawno na swoim, ba nawet ma wnuki, ale nie ma zamiaru odejść z pracy. Dyrektor powiedział, że ma związane ręce, bo nie może jej zmusić aby przeszła na emeryturę. Kurwa idzie się pochlastać. A dopiero nie dawno zapewniała mnie, że jak braknie godzin to odejdzie na emeryturę a tu taki numer odstawiła. Teraz zostałam z gołą dupą na lodzie. Nie spowiedziałam, się, że taki numer mi odstawi. Inaczej szukałabym sobie pracę gdzie indziej. Pocieszcie:(

Gość olaf48
A jaki to przedmiot? Rozmawiałaś z nią o tym?

Gość dona9898
Bardzo fascynująca wypowiedź Pani nauczycielki!! Mam nadzieję ,że nie uczysz mojego dziecka!!!!!!

Matematyka. Rozmawiałam. Dla mnie było to oczywyiste, że ustąpi, tym bardziej, że taka zatroskana, współczująca. To wszystko to tylko pozory a ja dałam się zwieść. Normalnie szlag mnie trafia od środka. Baba ma zapewnioną przyszłość, wypracowana emerytura i to nie mała a ja pozostaje z dziećmi bez środków do życia.

Do dona 9898 - twoje dziecko czerpie wiedzę z neta, z wiocha.pl lub redtube.com 🖐️

Gość uyyuyrttt