Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość patowa sytuacja

czuję się lepsza od mojego faceta

Polecane posty

Gość patowa sytuacja

:o ja uchodzę za osobę ambitną, studiuję, pracuję, chcę się rozwijać, dużo wiem, dużo czytam, interesują mnie każde ciekawostki, korzystam z życia na każdy możliwy sposób, dbam o siebie, zdrowo się odżywiam, dużo ćwiczę i jestem szczęśliwa. a on leń, zero pracy, zero studiów (rzucił je, bo mu się uczyć do egzaminów nie chciało, więc wiecznie oblewał), siedzi cały dzień przed komputerem i gra, nie rozumie co do niego mówię, bo nagle słowo "dysputa" jest dla niego za ciężkie, wpieprza syf z fast foodów i robi się coraz grubszy, a do tego wiecznie komentuje mój styl życia tekstem: "na cholerę ty tak łazisz i ćwiczysz jak lepiej w łóżku poleżeć" :o doszło do tego, że czuję się lepsza od niego, przy okazji zaczyna mnie brzydzić i na siłę próbuję coś z nim zrobić, przekonać do jakiejś aktywności, ale on ma to w dupie, bo woli film w necie obejrzeć. znacie jakiś sposób na takich? zostawię go, jeśli nie znajdę jakiejś innej drogi wyjścia, ale póki co chwytam się brzytwy :(

Gość Baron Justin de Vcipeval
po co zadajesz sie ze smieciem? a moze w ruchaniu jest wspanialy?

Gość patowa sytuacja
no właśnie nie jest :P ale mimo wszystko, mam z nim trochę miłych wspomnień i to chyba one mnie jeszcze przy nim trzymają. zresztą, kiedyś był inny, próbował zaimponować i jakoś się starał, więc nawet na siłę robił coś, żeby zdobyć moje zainteresowanie i uznanie, a teraz ma kompletnie gdzieś i wychodzi prawdziwa natura.

Gość Baron Justin de Vcipeval
gdybym mial taka babe to bym ja od razu wywalil w diably.

Gość patowa sytuacja