Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Usa headline news

Walka z grubasami w USA. Sklep Abercrombie odmawia obsługiwania otyłych !!

Polecane posty

Gość Usa headline news

Szef marki o przyjętej strategii mówił już kilka lat temu, dokładniej rzecz biorąc w 2006 roku. Oznajmił wprost, że ofertę kieruje tylko i wyłącznie do atrakcyjnych klientów do 22. roku życia, lubianych przez rówieśników i uchodzących za gwiazdy w swoim otoczeniu. Do zakupów mają ich nakłaniać atrakcyjni sprzedawcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Usa headline news
W sklepach sieci mile widziani są więc tylko szczupli i piękni. Do wyboru mają ubrania w rozmiarach kończących się na 10, czyli polskiej M-ce . W dziale dla kobiet rozmiar powyżej 38 jest niedostępny. Mężczyznom oferuje się także XL-ki i XXL-ki, przeznaczone dla młodych studentów o atletycznej budowie ciała. Trzeba przyznać, że Mike Jeffries w promowaniu marki jako przeznaczonej dla ludzi, którzy dobrze wyglądają, jest nad wyraz konsekwentny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kumamczacze1
no i co w zwiazku z tym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Usa headline news
Mutant czy nie ale ma kase, prowadzi znaną firme i w dupie ma grubasów. Tak sie powinno walczyc z grubasami, inne firmy tez powinny sie przylączac wtedy ludzi by byli zmuszeni do odchudzania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Usa headline news
caly tekst na luxie www.luxlux.pl/artykul/abercrombie-tylko-dla-szczuplych-i-pieknych-25107

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość EmiIia3
,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×