Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość joanna.zeet

Czy zdecydować się na drugie dziecko? Jak myślicie?

Polecane posty

Gość joanna.zeet

Opiszę Wam moją sytuację... Jestem młoda, mam dwadzieścia trzy lata, mieszkam z mężem za granicą, mamy niespełna dwuletniego synka, uczę się języka i studiuję. Nie pracuję ponieważ chcę zdobyć dobre wykształcenie i wtedy zacząć karierę zawodową. Pragniemy z mężem drugiego dziecka ale moja głowa jest pełna obaw... Czy to jest odpowiedni moment? Czy dam radę? Nie chcę aby między moimi dziećmi była zbyt wielka różnica wieku. Teraz nie pracuję. A gdy zacznę pracę w zawodzie... - czy to będzie mądre decydować się na dziecko od razu? Jeśli poczekam kilka dobrych lat różnica między dziećmi będzie zbyt wielka.. Jeśli chodzi o sytuację finansową to mąż ma świetną pracę, miesięcznie jesteśmy w stanie odłożyć około 4 tyś. zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie ma to jak
pytac obcych ludzi na forum- to decyzja, którą powinnaś podjąć z mężem, a nie z forumowiczkami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość joanna.zeet
Chciałabym wiedzieć co neutralne osoby myślą o tym wszystkim. Porozmawiać z kimś, posłuchać rad. Decyzja oczywiście pozostaje dla nas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ehhhhhhhhhhh
Po co ci drugie dziecko ? młoda jesteś to do roboty się weź .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A ty jesteś jakaś ułomna ze nie potrafisz takiej decyzji podjąć z mężem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość