Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

błagam o odpowiedz

Polecane posty

Gość gość

mam synka ma 1,5 roczku, dzisiaj troszke sie kapal w baseniku tak gdzies koło 15 minut przed 16 godzina, teraz co jakis czas bardzo placze po jakims czasie sie uspokaja i zasypia i potem znowu sie budzi, czy to mozliwe by mial udar cieplny??nie ma goraczki, na wszelki wypadek bo niechce za bardzo pic dalam mu przeciw bolowy syropek bo pomyslalam ze moze gardelko go boli?? co robic??boje sie tego udaru ,oprocz tego ze placze nie zauwazylam innych objawów prosze doradzcie mamusie :)on nigdy w sumie mi nie placze jest bardzo pogodnym dzieckiem wiec to mnie martwi,

Gość gość
odpowiedzcie prosze martwie sie

Gość gość
Nie jestem lekarzem ale nie sądzę żeby to był udar. Może jest mu za gorąco i sie przebudza? A może coś go bierze? Mój maluch ostatnio tak sie budził i płakał i na drugi dzień przyszedł katar i kaszel

Gość gość
syopek, gardełko, basenik. ułomna jesteś czy co?

Gość ojgen
ząbkowanie ?

Gość gość
1,5 roczku basenik syropek gardełko mamusie co za idiotka!!!

Gość gość
widze ze tutaj wiekszosc kretynek jest, sorki za osoby z normalnymi odpowiedziami, chcialam rady, bo jestem mloda mama i sie boje o swojego syna to chyba normalne, skoro on nigdy nie plakal w nocy, nawet jak byl glodny i na dodatek niechce nic pic, a tutaj widze mozna liczyc tylko na kpine,

Gość gość
nawet gdyby autorka była ułomna to co?! niech pisze jak chce, a wy jak nie macie rad dla niej to wypad! lepiej być ułomną niż wypełnioną jadem!!!

Gość gość
i nie jestem ulomna, napisalam zdrobniale z przyzwyczajenia jak mowie do syna

Gość gość
maluchowi jest pewnie za gorąco

Gość gość