Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Zaszłam w ciąże a jestem uzaleznona od alkoholu

Polecane posty

Gość gość

Pije codziennie od kilku lat bo bez alkoholu jest mi smutno. Nie zawalam życia przez swój alkoholizm, bo pije głównie wieczorem albo ze znajomymi, no ale chyba trudno mi bedzie przetrwać ciąze teraz. co byście zrobiły na moim miejscu? :(

Gość gość
jak nie rzucisz picia, to masz na bank dziecko z zespołem FAAS. poczytaj - jestem nauczycielką i w pracy mam dzieci z zespołem alkoholowym, te dzieci są jak upośledzone. chcesz mieć upośledzone dziecko?

Gość gość
FAS miało być. w sieci są nawet zdjęcia noworodków z tym zespołem - koszmar.

Gość jasniej nam jasniej
pytanie czy dałabyś radę wychowywać dziecko z Fas? ja bym nie dała. czy dasz radę nie pić w czasie ciąży? ja bym nie dała. możesz urodzić dziecko i oddać do domu dziecka.

Gość Lopytyg
Przestam pic i to natychmiast bo dziecku zdrowie takze to emicjonalne zrujnujesz i bedziesz zalowac cale zycie. Poza tym w ciazy dzialaja inne kormonyi da sie nie pic przyokazji rzucisz nalog chyba nie chcesz byc alkoholiczka?

Gość Lopytyg
Abolutnie nie pij rzuc picie bo dziecku krzywde robisz

Gość Malinka78
Zrobisz dziecku krzywde na cale zycie bo masz prawie pewnosc ze dziecko urodzi ipsie z zespolem fas

Gość gdjkgkjdshkjdgsh
nie stronię od alkoholu, czasem nawet przesadzam, głównie piwsko, ale przestałabym całkowicie dowiadując się o ciąży. mam 29 lat i dwójkę odchowanych dzieci, także wiem co piszę...

Gość gość
Jeżeli nie chcesz rzucić picia to usuń ciąże. Urodzisz kalekę i dzieciak będzie się tułać po domach opieki .

Gość gość
autorko jak ci smutno to idź do psychologa, może masz depresję?

Gość gość
autorko masz dwa wyjscia albo rzucasz picie albo usuwasz ciaze

Gość gość