Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Pomoc przy zakupie pierwszej lustrzanki

Polecane posty

Gość gość

Witam od dzieciństwa uwielbiam robić zdjęcia niestety po dziś dzień jedyne na co było mnie stać to zwykła cyfrówka. Teraz mam szanse spełnić swoje marzenia ale przyznaje szczerze nie znam się na lustrzankach. Wiem może pomyślicie że to głupie wyrzucić kasę na coś na czym człowiek się nie zna ale nie dla mnie. Jestem strasznie upartą osobą i wiem ze pomimo wielu prób i błędów w końcu nauczę się robić piękne zdjęcia. Przyznaje w szczególności zależy mi na krajobrazach oraz zdjęciach z rozmytym tłem i makro. Na początek poszukuję lustrzanki która będzie w miarę prosta w użyciu jednak dość dobrej jakości. Zależy mi też by cena nie była zbyt wysoka oczywiście jak na lustrzankę przystało bo do tanich niestety nie należą :( . Myślałam o tym żeby kupić NIKON D3100 jednak nie wiem czy to dobry wybór. Proszę o pomoc w zakupie :)

Gość gość
Co ma lustrzanka czego nie ma zwykła cyfrówka ? W analogowych wiadomo ale w cyfrowych naprawdę nie wiem.

Gość gość