Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Izabella68

Sex z uczniem?

Polecane posty

Gość Izabella68

Mam 45 lat, jestem nauczycielką matematyki w dużym polskim mieście. Ponadto udzielam korepetycji, po godzinach. I własnie na korepetycje przychodzi młody chłopak, ma 19 lat. Niestety oblał w tym roku maturę z matematyki, pod koniec sierpnia ma poprawki i właśnie pomagam mu się do tych poprawek przygotować. Bardzo ważna informacja jest taka, że to nie jest mój uczeń ze szkoły, mało tego - ja uczę w zupełnie innym liceum. Poznałam go dopiero gdy przyszedł do mnie na korepetycje. Jestem wolną kobietą, od prawie 7 lat po rozwodzie, nie mam dzieci. I teraz przechodzę do sedna - ten chłopak mnie pociąga i chyba ja pociągam rownież jego. Mam fantazję z nim w roli głównej, oczywiście erotyczne. Mimo wszystko dokładam wszelkich starań, aby nasze spotkania były merytoryczne, nie ma mowy o jakimś spoufalaniu się. Staram się pochodzić do sprawy profesjonalnie i chyba mi się to udaje. Mimo wszystko jego bliskość sprawia, że zawsze czuję podniecenie. Nie ubieram się w sposób prowokacyjny lub wyzywający. Jak mam spódnicę to mam spódnicę do kolan. Staram się nie ubierać bluzek ze zbyt dużym dekoltem. Kusi mnie jednak aby np. podczas jego wizyty być bez majteczek lub bez stanika, ale tak abym tylko ja o tym wiedziała. Wiem, że to głupie... Bardzo mnie ta sytuacja podnieca, ale jednocześnie niepokoi. Czy to byłoby coś złego gdybym posunęła się dalej z tym wszystkim? Przypominam - nie uczę w tej samej szkole, do której on chodzi. Nie byłam i nie będę w komisji egzaminacyjnej na maturze i podczas sesji poprawkowej. On jest pełnoletni. Byłabym wdzięczna o opinie kobiet w moim wieku, a nie chłopców w wieku 19 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość